[B3 2.0 20V NM] Nie odpala
[B3 2.0 20V NM] Nie odpala
Rano w garażu odpalił i po około 5s zgasł. Iskra jest paliwo jest podawane bo świece mokre. Zdarzało mu się tak w przeszłości ale po około 20 min odpalał a teraz już drugi dzień próbuję i nic. Co może być przyczyną nieodpalania?
Odpalił
Podłączyłem dwa akumulatory i kręcenie bez przerwy po około minuty czułem że rozrusznik ma co rac ciężej i wtedy zaczęły "odpalać cylindry". Nie wpadłem na to sam, tak mi poradził mechanik przy zamawianiu holowania auta do warsztatu. Co może być przyczyną takiego zawieszania zaworów, czy będzie się to powtarzać coraz częściej z racji wieku tego motoru?
Podłączyłem dwa akumulatory i kręcenie bez przerwy po około minuty czułem że rozrusznik ma co rac ciężej i wtedy zaczęły "odpalać cylindry". Nie wpadłem na to sam, tak mi poradził mechanik przy zamawianiu holowania auta do warsztatu. Co może być przyczyną takiego zawieszania zaworów, czy będzie się to powtarzać coraz częściej z racji wieku tego motoru?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
To mogą być nawet objawy śmierci silnika..... Nie zwlekaj tylko walcz z tym dlaczego ciśnienie oleju wzrasta ponad normę przyczyn może być kilka i kilkanaście.. Tak jak maciek pisał od zaworu przelewowego pompy oleju nawet do obróconej panewki...
Jak by było to V6 to to taki efekt daje regulator/zawur ciśnienia oleju w głowicy. Ale NM/7A tego nie mają, ciekawe czy nie mają rozwiązania jak reszta 2.0/2,3 że przedostatnia panewka na wałku rozrządu jest regulatorem ciśnienia..
Jak by było to V6 to to taki efekt daje regulator/zawur ciśnienia oleju w głowicy. Ale NM/7A tego nie mają, ciekawe czy nie mają rozwiązania jak reszta 2.0/2,3 że przedostatnia panewka na wałku rozrządu jest regulatorem ciśnienia..
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
kurcze, żadne za wysokie ciśnienie.
Zalało go z jakiegoś powodu i tyle. Prawdopodobnie wtryskiwacze Ci leją już ze starości, albo regulator ciśnienia przepuszcza do dolotu.
Masz praktycznie całe auto do sprawdzenia od strony osprzętu. Bo żeby pięciocylindrówka się mechanicznie zepsuła to jest ostatnia z rzeczy do sprawdzenia.
NM jest silnikiem specjalnej troski, wrażliwym na wszystko co dotyczy zapłonu i podciśnień. Powodzenia.
Zalało go z jakiegoś powodu i tyle. Prawdopodobnie wtryskiwacze Ci leją już ze starości, albo regulator ciśnienia przepuszcza do dolotu.
Masz praktycznie całe auto do sprawdzenia od strony osprzętu. Bo żeby pięciocylindrówka się mechanicznie zepsuła to jest ostatnia z rzeczy do sprawdzenia.
NM jest silnikiem specjalnej troski, wrażliwym na wszystko co dotyczy zapłonu i podciśnień. Powodzenia.
Może złudzenie - nie zmierzyłem ciśnienia dlatego, że nie mam takiego urządzenia w garażu będę musiał zrobić taki zakup bo sam jestem ciekaw czy podejrzenie o zawieszeniu zaworów było słuszne. (jeżeli coś takiego jeszcze będzie miało miejsc).
Może zalanie - przy rozruchu pompa paliwa pracowała więc go zalewało(smród benzyny w garażu) i mimo to po około min bezustannego kręcenia odpalił. (może odpalił jak diesel?)
Wczoraj i dziś motor odpala na dotyk.
Może zalanie - przy rozruchu pompa paliwa pracowała więc go zalewało(smród benzyny w garażu) i mimo to po około min bezustannego kręcenia odpalił. (może odpalił jak diesel?)
Wczoraj i dziś motor odpala na dotyk.