Witam panowie potrzebuje wskazówki jak zdemontować turbo T15
Co odkrecic aby był lepszy dostep itd. przy audi ktora ma klimę manualną. Czytałem ze dojscie masakra bo przeszkadza kompresor klimy oraz rurki klimy. Niestety ale przewertowałem całe forum i wskazówej do aut z klimą nie znalażlem. Tak mysle zeby wywalic prawą poduszke silnika,alternator oraz popuscic kompresor klimatyzacji,moze ktoś z was juz to robił przy audi z klimą .Czeka mnie wymiana turba bo rzygneła olejem po strinie goracej .turbo drugie kupione uszczelki zasilania i spływu oleju równiez. I przy okazji zmienił bym uszczelkę kolektora dolotu i uszczelki kolektora wydechowego. wszelkie wskazówki na wagę złota
Z gory dziekuje za pomoc
[B4 1.9 1Z 90KM] z klimą manualną
[B4 1.9 1Z 90KM] z klimą manualną
Ostatnio zmieniony 27 mar 2019, 18:18 przez jarowlkp, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Procedura taka sama jak dla auta bez klimy.
Jak dasz radę odkręcić turbo od kolektora to będzie dobrze , a jeśli nie dasz rady to pozostaje sprawdzenie czy masz dobre dojście by odkręcić cały kolektor wydechowy z turbo , a jeśli też słabo , to ściągasz dolotowy a potem wydechowy.
Jak idziesz w większą moc , to można od razu uszczelkę termoizolacyjną zastosować do kolektora dolotowego .
Jak dasz radę odkręcić turbo od kolektora to będzie dobrze , a jeśli nie dasz rady to pozostaje sprawdzenie czy masz dobre dojście by odkręcić cały kolektor wydechowy z turbo , a jeśli też słabo , to ściągasz dolotowy a potem wydechowy.
Jak idziesz w większą moc , to można od razu uszczelkę termoizolacyjną zastosować do kolektora dolotowego .