Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Sam dodaje sobie gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mateo1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: mateo1992 » 09 kwie 2019, 19:52

h/k pisze:No czasami tak bywa. Oto link:
Dziękuję :) Będę studiował po pracy, widzę że to nie takie łatwe że jednym przyciskiem i skanowaniem wszystkiego się dowiem.
PieterB pisze:mateo1992, pierwsze słyszę
Piotr, czasami mi się różne błędy wyświetlają i to na różnych komputerach. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale wolałem wrzucić ten błąd tak jak wyżej :) może coś poprawicie :) Ogólnie forum chodzi ok, ale czasami się pojawiają.

[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2019-04-09, 18:18 ]
Ty pierwszy mi coś takiego zgłaszasz, więc nie jestem pewien czy problem nie leży u ciebie.

[ Dodano: 2019-04-09, 19:52 ]
Logi statyczne z dzisiaj,
Dwa razy robione na biegu jałowym:
http://vaglogger.apphb.com/log/5cacda938d22d944e8e83547
http://vaglogger.apphb.com/log/5cacdaf68d22d944e8e83548

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 kwie 2019, 11:50

To ci jeździ???

Awatar użytkownika
mateo1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: mateo1992 » 13 kwie 2019, 12:50

Jarewa pisze:To ci jeździ???
Można prosić o więcej szczegółów?
Ostatnimi czasy kiepsko na benzynie już jeździ i pali też nie na dyk tylko tak ociężale i czasami 2-3 razy trzeba zapalić żeby załapał żeby nie kręcić w nieskończoność.
Co do samej jazdy to tym autem zrobiłem już ponad 16 tysięcy km.

Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 13 kwie 2019, 13:13


Awatar użytkownika
mateo1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: mateo1992 » 13 kwie 2019, 13:22

Prosze

LOG 1
LOG 2

Co ciekawe wykręciłem dzisiaj w niej nowe świece po 2000km i są bielutkie jak przed założeniem.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 kwie 2019, 11:22

Zapodaj log statyczny grupy 001 i 002 i jak się nudzisz to resztę też możesz.

Jakoś ciężko mi uwierzyć że miałeś ponad 115stC na silniku

Awatar użytkownika
mateo1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: mateo1992 » 14 kwie 2019, 16:58

Jeszcze raz trzeci grupa 000
grupa 001
grupa 002
Dodam, że w przypadku robienia grupy 001 i 002 załaczał się wentylator bo było ponad 90 stopni bo już chwile silnik chodził, jeśli ma to jakieś znaczenie.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 kwie 2019, 19:51

Przepływomierz uszkodzony , a i temperatura nadal nieciekawa do podmiany niebieski czujnik. Nie wspomnę że bardzo coś wykres sondy nieregularny problem z dawką paliwa.

Awatar użytkownika
mateo1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: mateo1992 » 14 kwie 2019, 20:05

Jarewa Bardzo Dziękuję, czyli przepływomierz dalej do poprawy.
Gdy zostawię auto na postoju albo jadę w korku to jest prawie 100 stopni i cały czas wentylator chodzi, jak zacznę jechać to po minucie temperatura spada do 90 stopni.
Sonda też może być padnięta? Od przepływomierza jest to dawkowanie paliwa?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 kwie 2019, 09:43

Hmm. A podobno ją naprawiłeś a tu nie wygląda na to.

Awatar użytkownika
mateo1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: mateo1992 » 15 kwie 2019, 11:08

PieterB pisze:Hmm. A podobno ją naprawiłeś a tu nie wygląda na to.
Powiem tak, naprawiłem (podgiąłem) ją tak że do 5000 obrotów się nie wieszała ale jak się ją przesunęło palcem do końca to nie odskakiwała ale uznałem, że na taki "końcowy" zakres nie będzie wchodziła dlatego dalej już nie prostowałem.

[ Dodano: 2019-04-15, 11:08 ]
Co sądzicie o czujniku temperatury niebieskim do ECU?
https://allegro.pl/oferta/czujnik-tempe ... 6629313317
Renomowanej firmy topran :D
Jest sens przepłacać za inną markę? Jeśli tak to jakiej kupić?
Co do sondy lambda znalazłem w dosyć dobrej cenie:
https://allegro.pl/oferta/sonda-lambda- ... 7778219831
Nie chce się pchać w koszty, bo mnie ten samochód doi na każdym kroku.
Tylko w czwartek czeka mnie naprawa klimatyzacji która się popsuła i koszt naprawy to jedyne 500zł...

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 15 kwie 2019, 13:31

Ta sonda i czujnik to wielka niewiadoma. Nie bierz tych części, szkoda nerwów. Z Topranem jest tak, że się go bierze jak już kompletnie nie ma wyboru. Chociaż na węże i króćce nie narzekam, lecz do OEM to im bardzo daleko.

Co do niebieskiego czujnika to masz Hella:
https://www.iparts.pl/czesc/czujnik-tem ... tml#100334
Taki bym wziął jakby było mi potrzebne.

Czasami tu są promocje na darmową wysyłkę.

Osobiście na razie dałbym sobie spokój z sondą i zaczął od przepływomierza oraz czujnika, bo jeden i drugi może mocno zaburzać skład mieszanki, przez co potem komputer musi więcej pracować sondą.

Awatar użytkownika
mateo1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 02 cze 2016, 23:46
Imię: Mateusz
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: mateo1992 » 15 kwie 2019, 19:24

Dzięki h/k za wskazówke, a marka FEBI lub Meyle tego czujnika temperatury? Bo z dostawą wychodzi taniej a tutaj sama wysyłka na iparts 16zł.
Wiem, że to dobry sklep bo kupowałem tam już trochę rzeczy do tego audi no ale...
Co do sondy, to skoro w tym samochodzie nawet świece kto wie ile czasu i czy od 12 lat nie były wymieniane to sonda raczej ani tyle a żywotnośc takiej sondy to przecież tylko kilka lat zgadza się?
Więc obstawiam że nie ma prawa żeby ona była sprawna.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 15 kwie 2019, 19:28

Takie sondy to przeważnie po miesiącu pół roku wywalam..

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 15 kwie 2019, 22:29

mateo1992, spoko, do usług. okok
Jarewa, to już lepiej mieć na razie tę sondę co jest w aucie nawet jeśli szału nie ma, prawda?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl