Cześć,
Czy dym z kratek wentylacyjnych, parujące szyby przy ciepłym nawiewie i ubywający płyn ze zbiorniczka chłodzącego to już wyrok dla mojej nagrzewnicy czy jest jeszcze szansa coś z tym zrobić? Czytałem o płynach uszczelniających więc pytanie do Was - czy warto się w to bawić czy od razu wymieniać nagrzewnicę?
Pozdrawiam
[B4 1.9 1Z] Dym z kratek nawiewu
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4667
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Odłącz węże układu chłodzenia od nagrzewnicy będzie ten sam efekt, czyli przestanie płyn wyciekać i stracisz ogrzewanie.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5442
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga