[B4 1.9 1Z] Temperatura cieczy, zawór n75
[B4 1.9 1Z] Temperatura cieczy, zawór n75
Witam wszystkich ekspertów. Ostatnia poprawa pogody polepszyła pracę mojego 1z. Pytanie jak temp powietrza może wpływać na n75 i chłodzenie auta. Gdy jest w okolicach 0st auto się grzało do temp 100-110st niezaleznie od nawiewu (zimny ciepły) w okolicach 3000obr odcinalo i po odjeciu gazu i ponownym wciśnięciu auto szło dalej ale o ok 10km/h i znowu odcięcie. Gdy zrobiło się ciepło autem zrobiłem 80km autostradą ze średnią prędkośćią 160km/h wskazówka nie przekroczyła 90st auto przyspieszało płynnie do 180km/h. Dlatego moje pytanie jaką różnice robi temp zewnętrzna. Może chodzi o jakiś czujnik, wiadomo że elektronika lepiej pracuje w dodatnich temp. Ale żeby była aż taka różnica? Zczytane błędy dotyczą ciśnienia w kolektorze doltowym na 99% n75. Test szczelności głowicy nie wykazał co2 w płynie. Bardzo proszę o poradę może ktoś miał podobną sytuację. Z góry dziękuję i pozdrawiam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko