[2.0 ABK] Przyśpieszenie 0-100km/h
"I to jest właśnie błąd bo Abk nigdy seryjnie nie wychodziły z długimi skrzyniami a abt tak"
Nie jestem takim specem jak Jarewa...niemniej jednak to moje drugie ABK i we wczesniejszym miałem ewidentnie dłuzszą skrzynie, może nie najdłuższą....nie pamietam niestety jakie tam było oznaczenie.
Teraz to mam taką ,że na 5tce przy 70km/h mam 2000 rpm - czyli chyba ta najkrótszą
Ale fakt faktem w tych oznaczeniach nie ma rodzjau skrzyń,co oczywiscie przeklada sie na przyspieszenie.
Nie jestem takim specem jak Jarewa...niemniej jednak to moje drugie ABK i we wczesniejszym miałem ewidentnie dłuzszą skrzynie, może nie najdłuższą....nie pamietam niestety jakie tam było oznaczenie.
Teraz to mam taką ,że na 5tce przy 70km/h mam 2000 rpm - czyli chyba ta najkrótszą
Ale fakt faktem w tych oznaczeniach nie ma rodzjau skrzyń,co oczywiscie przeklada sie na przyspieszenie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 paź 2018, 18:43
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Podkarpackie
Druga sprawa to instalacja - do tego auta nadaje się wyłącznie IV generacja, o czym zresztą pewnie już wiesz.[/quote]
Tez tak myslalem ale nie do konca tak jest.
Ja mam II gen. auto strzelalo prychało , rozrywało pokrywe filtra i przepływke/ Już myslaem nad sekwencją gdy na ratunek przyszedł mi kolega który ponad 10 lat jezdził ABK.Zaśmiał się, ustawił zapłon na "słuch' doslownie na słuch bo jego zdaniem lampa i stare auto to mina , po ustawieniu zaplonu powiedzial "teraz to ma jezdzic" i od listopada nie padł żaden strzał, spalanie jak najbardziej w normie , do pracy 5 km, spalanie 12 LPG. Można butować
Tez tak myslalem ale nie do konca tak jest.
Ja mam II gen. auto strzelalo prychało , rozrywało pokrywe filtra i przepływke/ Już myslaem nad sekwencją gdy na ratunek przyszedł mi kolega który ponad 10 lat jezdził ABK.Zaśmiał się, ustawił zapłon na "słuch' doslownie na słuch bo jego zdaniem lampa i stare auto to mina , po ustawieniu zaplonu powiedzial "teraz to ma jezdzic" i od listopada nie padł żaden strzał, spalanie jak najbardziej w normie , do pracy 5 km, spalanie 12 LPG. Można butować
-
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 paź 2018, 18:43
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Podkarpackie
Twierdzisz ze moja strzela przy kazdym odpaneniu i przygazowaniu???? Przyjedz, przejedz sie. sprubuj zmusic ją do strzału, zapraszam. Nie wciskam kitu, a ze to sie nic nie ma do tematu to wiem, zauwaz ze cytowałem kolegęPieterB pisze:toto1989, sorry ale nie wciskaj takiego kitu ludziom.
I nie ma to nic do tematu!
Kończąc temat zapłonu - ustawiony źle jest na bank. Strzela w wydech, dziwnie reaguje na pedał gazu i potrafi jeszcze zakręcić po zgaszeniu. Założyłem z resztą temat gdzie szukam kogoś w Poznaniu kto to ogarnie, ale odzewu brak.
A kończąc temat instalacji 2gen - W moim aucie przejechała 140kkm. Nie strzela nawet przy rozjechanym zapłonie. Ale będzie w przyszłości sekwencja.
Co do przyspieszen - sprawdziłem wczoraj jeszcze raz i raczej faktycznie cos okolo 13,5sek do 100 na gazie i pół mniej na benzynie. Więc raczej za dużo, nawet mimo zwężki w dolocie.
Pochwali się ktoś jakie u niego wyniki?
A kończąc temat instalacji 2gen - W moim aucie przejechała 140kkm. Nie strzela nawet przy rozjechanym zapłonie. Ale będzie w przyszłości sekwencja.
Co do przyspieszen - sprawdziłem wczoraj jeszcze raz i raczej faktycznie cos okolo 13,5sek do 100 na gazie i pół mniej na benzynie. Więc raczej za dużo, nawet mimo zwężki w dolocie.
Pochwali się ktoś jakie u niego wyniki?
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Jak chce ci sie przeliczać klatka po klatce, prędkościomierz ciut zaniza.
https://megawrzuta.pl/download/7a9f8303 ... 0f3a8.html
https://megawrzuta.pl/download/7a9f8303 ... 0f3a8.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
toto1989, nie zmienia to faktu, że I/II generacja do wtrysku wielopunktowego to nieporozumienie. Toż nawet schylanie się pod maskę pracującego silnika z tą instalacja jest wysoce ryzykowne. :shock: BLOS w zasadzie pomimo pewnych udogodnień także nie należy do bezpiecznych instalacji. W takim aucie tylko i wyłącznie IV generacja. Komfort i spokój nawet jak zdarzy się zaniedbanie układu zapłonowego.
Poza tym jak rozjedzie nastawy np. ja miałem wskutek uszkodzenia ścieżki TPS, to będziesz miał dopiero strzały... A koszta w razie zniszczenia dolotu są bardzo duże jak na ten model.
jak LPG jest w dowodzie to koszty wymiany instalacji pod maską są dużo mniejsze niż instalowanie od zera.
Poza tym jak rozjedzie nastawy np. ja miałem wskutek uszkodzenia ścieżki TPS, to będziesz miał dopiero strzały... A koszta w razie zniszczenia dolotu są bardzo duże jak na ten model.
jak LPG jest w dowodzie to koszty wymiany instalacji pod maską są dużo mniejsze niż instalowanie od zera.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie, przecież nic takiego nie napisałem. Być może mu udało się zbliżyć gdzieś w okolice ale zapewniam cię że nie masz 6 stopni. A to że nie faluje anie nie strzela nie świadczy jeszcze o jego poprawnym ustawieniutoto1989 pisze:Twierdzisz ze moja strzela przy kazdym odpaneniu i przygazowaniu????
tak, już o jadę Nawet nie raczysz napisać skąd jesteś.toto1989 pisze:Przyjedz, przejedz sie. sprubuj zmusic ją do strzału, zapraszam.
I mówię to po raz kolejny i ostatni że to nie jest dobry sposób i nie ustawisz na fabryczne 6 ale każdy robi jak uważa - jego prawo. Ale ja z uporem maniaka to powtarzam zawsze jak ktoś mi lub innym użytkownikom forum próbuje wcisnąć takie info.
Ustawiałem w dziesiątkach abków jak nie więcej i wiem o czym mówię, możesz mi wierzyć lub nie. I nawet na oko czy tam ucho próbowałem - w celach doświadczalnych rzecz jasna.
A co do samego przyspieszania to przecież nawet lekko trzymający hamulec będzie miał wpływ, rodzaj zastosowanej opony, nawierzchnia i pewnie jeszcze wiele innych czynników. Oczywiście także i zapłon rzecz jasna, że by nie było że ja twierdzę że nie.
ps edytowałeś jeszcze raz posta więc postanowiłem jednak odpisać.