[B4 2.6 ABC] sanki silnika do quatro 2.6 manual
[B4 2.6 ABC] sanki silnika do quatro 2.6 manual
Cześć,
Poszukuję informacji z jakich wersji B4 sanki silnika będą pasowały do wersji sedan 2.6 quatro z manualną skrzynią pięciobiegową.
Dzięki za pomoc,
Jarek
Poszukuję informacji z jakich wersji B4 sanki silnika będą pasowały do wersji sedan 2.6 quatro z manualną skrzynią pięciobiegową.
Dzięki za pomoc,
Jarek
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Robi się problem z dostępnością zdrowych sanek , zwłaszcza tych na 2 poduszki.
W Sedanie mam zdrowe sanki , bo poci się trochę z maglownicy i były ładnie zakonserwowane , poszły do piaskowania i malowania proszkowego razem z wahaczami.
W Avancie magiel jest suchy i niestety sanki są w gorszym stanie , dlatego szukałem zdrowych sanek i udało się znaleźć , też pójdą do piaskowania i malowania proszkowego razem z wahaczami , stabilizatorem i kolumnami amortyzatorów.
Tylnie kolumny w quattro też towar deficytowy , ale gdzies kiedyś na olx chyba widziałem nowe, jakaś firma wykonuje.
Przednie kolumny Mc Persona też robi się problem , często gwint pod nakrętką amortyzatora jest bardzo słaby i łatwo można go zerwać przy wymianie kolejnych amortyzatorów.
W Sedanie mam zdrowe sanki , bo poci się trochę z maglownicy i były ładnie zakonserwowane , poszły do piaskowania i malowania proszkowego razem z wahaczami.
W Avancie magiel jest suchy i niestety sanki są w gorszym stanie , dlatego szukałem zdrowych sanek i udało się znaleźć , też pójdą do piaskowania i malowania proszkowego razem z wahaczami , stabilizatorem i kolumnami amortyzatorów.
Tylnie kolumny w quattro też towar deficytowy , ale gdzies kiedyś na olx chyba widziałem nowe, jakaś firma wykonuje.
Przednie kolumny Mc Persona też robi się problem , często gwint pod nakrętką amortyzatora jest bardzo słaby i łatwo można go zerwać przy wymianie kolejnych amortyzatorów.
no pięknie to wygląda. ale Ty się nie chwal tylko powiedz gdzie te elementy znalexć.
Bo zaczynam już mysleć nad kupieniem drugiej sztuki na części, bo jeszcze w niemczech kilka zdrowo wyglądających za rozsądne pieniądze można spotkać.
A koszty zaczynają mnie trochę przerażać. Kupiłem względnie zdrowy i dobrze utrzymany egzemplarz, ale jednak w 27mio letnim aucie czego się nie dotknąć to albo się nie odkręca, albo urywa. Auto pełne niespodzianek.
Bo zaczynam już mysleć nad kupieniem drugiej sztuki na części, bo jeszcze w niemczech kilka zdrowo wyglądających za rozsądne pieniądze można spotkać.
A koszty zaczynają mnie trochę przerażać. Kupiłem względnie zdrowy i dobrze utrzymany egzemplarz, ale jednak w 27mio letnim aucie czego się nie dotknąć to albo się nie odkręca, albo urywa. Auto pełne niespodzianek.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tu masz sanki na dwie poduszki
https://allegro.pl/oferta/audi-80-b4-2- ... e=facebook
https://allegro.pl/oferta/audi-80-b4-2- ... e=facebook