Witam
Koledzy, j/w mam problem 80'' na pierburgu. Zaczęło się nieregularne aczkolwiek coraz częstsze szarpania silnikiem na biegu jałowym oraz podczas jazdy. Bez odpinania impulsatora obwiniłem nastawnik, rozebrałem w drobny mak, był czysty mimo to wymyłem dokładnie benzyną ekstrakcyjna na błysk, poskładałem, RSW na 0,740, i dalej szarpie. Przegazuję, jest chwila spokoju i jak mu się umyśli znowu poszarpie i tak świruje. Może macie jakieś sugestie bo naprawa metodą prób i błędów może trwać bez końca. Po podpięciu vaga zero błędów. Natomiast co istotne w momencie szarpania: kąt wtrysku z ustawionych 55 jednostek wskakuje na 255 jednostek, dawka skacze o 3mg, korekty na wtryskach również szaleją z 0,8 na 2,5. Te wszystkie cuda w momencie szarpania, jak nie szarpie to parametry są ok.
[B4 1.9 1Z] Szarpanie na biegu jałowym oraz podczas jazdy.
- M4teusz
- Forum Audi 80
- Posty: 188
- Rejestracja: 28 paź 2012, 10:46
- Imię: Mateusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Sączów
[B4 1.9 1Z] Szarpanie na biegu jałowym oraz podczas jazdy.
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out
Re: [B4 1.9 1Z] Szarpanie na biegu jałowym oraz podczas jazdy.
kolego tak na szybko moze moj przypadek cos ci pomóc , u mnie były nadłamane kable od wtyczki nastawnika pompy przy samej kostce , tez miałem nie regularne szarpniecia tak jak był by to sterujacy , raz na kilka tygodni szarpniecie po długiej trasie zwłaszcza na drugi dzien, po naprawie wiazki smiga az chce sie smigac . nadmienie ze zmienilem 3 komplety sprawnych wtryskow i wszystko było na nic az wkoncu po naprawie kabli spokój.
jarowlkp
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga