[Coupe 8B]ABK
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki
Witam po dłuższej przerwie zaczynam ogarniać Coupe.Mam problem z zawieszaniem obrotów.Wrzucam błedy jakie mi wyrzucił vag
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to Plus
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to Plus
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-00 - Open or Short to Ground
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
03-00 - No Signal
Po skasowaniu został 00525 tylko że jest nowy układ wydechowy i nowa sonda bosha. Panowie podrzucie co działać z ta lambda
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to Plus
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
30-00 - Open or Short to Plus
00552 - Potentiometer for Air Flow Meter (G19)
31-00 - Open or Short to Ground
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-10 - No Elaboration Available - Intermittent
00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
03-00 - No Signal
Po skasowaniu został 00525 tylko że jest nowy układ wydechowy i nowa sonda bosha. Panowie podrzucie co działać z ta lambda
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1066
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Sondę sprawdź multimetrem jak sugeruje kolega Kogutiru. Jak się uporasz z tą gumką na wsuwce sygnałowej za silnikiem to dostęp masz elegancki. Przy pomiarze sonda zostaje podpięta do kompa. Styk na wsuwkach musi być super pewny, możesz lekko dogiąć żeńską, żeby mocno się trzymały.
Najlepszy byłby jakiś dobry miernik z linijką pod cyframi, żebyś widział jak pracuje sonda, a oscyloskop to byłby już lux.
Sprawdziałeś odczyty z sondy w VAGu? Grzanie sprawdź czy na kostce 2-pinowej masz napięcie i podaj jakie.
Reszta błędów to pewnie przez odłączanie czujników z silnika na chodzie - chyba że tego nie robiłeś to wtedy podejrzane.
Tylko mam uwagę co do TPSa - ten rodzaj błędu niczego dobrego nie zapowiada, jego też sprawdź na VAGu (zapłon włączony, silnik zgaszony, pomału wciskasz gaz i obserwujesz czy Throttle Valve Angle rośnie bez żadnych zakłóceń od 0 aż do pełnego gazu czyli ok. 85 stopni.
Jakby co to TPSa dość łatwo się reanimuje.
To na razie tyle.
Najlepszy byłby jakiś dobry miernik z linijką pod cyframi, żebyś widział jak pracuje sonda, a oscyloskop to byłby już lux.
Sprawdziałeś odczyty z sondy w VAGu? Grzanie sprawdź czy na kostce 2-pinowej masz napięcie i podaj jakie.
Reszta błędów to pewnie przez odłączanie czujników z silnika na chodzie - chyba że tego nie robiłeś to wtedy podejrzane.
Tylko mam uwagę co do TPSa - ten rodzaj błędu niczego dobrego nie zapowiada, jego też sprawdź na VAGu (zapłon włączony, silnik zgaszony, pomału wciskasz gaz i obserwujesz czy Throttle Valve Angle rośnie bez żadnych zakłóceń od 0 aż do pełnego gazu czyli ok. 85 stopni.
Jakby co to TPSa dość łatwo się reanimuje.
To na razie tyle.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 174
- Rejestracja: 20 lis 2008, 21:46
- Lokalizacja: S****ki