[B4 2.0 ABK] wpada pedał hamulca
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 lut 2019, 17:23
[B4 2.0 ABK] wpada pedał hamulca
Witam mam problem z hamulcem gdy wciaskam pedał hamulca na początku czuć lekki nacisk później tak w połowie hamulec poprostu wpada i nie reaguje tym samym mam kompletny brak hamulców wymieniłem już pompę hamulcowa i dalej to samo myślałem nad serwem ale nie wiem czy zamawiać jakie są wasze opinie proszę o pomoc
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 10 lut 2019, 17:23
Podłączenie się pod temat jeśli można.
U mnie w b4 1,9 tdi orginala pompa hamulcowa straciła ciśnienie.
Bywa auto z 95r to musi kiedyś paść. Kupiłem drugą. Co prawda zamiennik ale dała się odpowietrzyć i hamulec był ok. Po około miesiącu straciła ciśnienie. No pal sześć, może wadliwa. Reklamacje przyjęta. Wymieniłem na nową z innej firmy. Teraz przejeździłem około 1,5mc i zonk. Znów brakło ciśnienia. Dodam że jest abs. Co to może być pany i paneli?
U mnie w b4 1,9 tdi orginala pompa hamulcowa straciła ciśnienie.
Bywa auto z 95r to musi kiedyś paść. Kupiłem drugą. Co prawda zamiennik ale dała się odpowietrzyć i hamulec był ok. Po około miesiącu straciła ciśnienie. No pal sześć, może wadliwa. Reklamacje przyjęta. Wymieniłem na nową z innej firmy. Teraz przejeździłem około 1,5mc i zonk. Znów brakło ciśnienia. Dodam że jest abs. Co to może być pany i paneli?
Jarewa pewnie masz rację. Nie ma się co oszukiwać. Auto ma swoje lata i nie jeden tam pewnie druciarstwo uprawiał. Ja mam auto 5 lat i wymieniłem płyn co dwa lata od zakupu A przy wymianie pompy 2razy czyli w sumie 4 razy przez pięć lata. Postanowiłem zrobić kapitalny remont bo to tylko jedno wyjście żeby coś jeszcze było z tymi hamulcami.
Dzięki za pomoc
Dzięki za pomoc
PiterB mi padła oryginalną i dwa zamienniki. To w sumie już 3. Pompę mam dwu przewodowe z wejściem w pompę abs i z pompy abs wychodzi rzecz jasna na każde koło z osobna. Pompa na jednym przewodzie ma dobre ciśnienie A na drugim zasada płyn w stronę pompy. I tak się dzieję na każdej nowej pompie po jakimś czasie