Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] nie działa pompka spryskiwaczy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

[B4 2.0 ABT] nie działa pompka spryskiwaczy

Post autor: Miniekzgr » 04 cze 2019, 01:41

Jak w temacie.Czy winna jest prawa manetka?wycieraczki działają,siliniczek na 100% sprawny.Daje manetkę do siebie i nic.Jeśli to manetka to gdzie ją dostane?albo może jak naprawić?

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4673
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 05 cze 2019, 12:19

Zobacz na czarno-filetowym przewodzie manetki czy pojawia się plus jak pociągniesz na spryskiwacz. Najlepiej by było przy pompce sprawdzić ale trudny do niej dostęp. Bo zwykle to pompka umiera najczęściej.

Sando
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 316
Rejestracja: 08 paź 2015, 10:59
Imię: Jac
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Sando » 06 cze 2019, 17:46

Też obstawiałbym silniczek pompki spryskiwaczy.
Oryginały wytrzymują bardzo długo, ale nasze auta są już "pełnoletnie".
Ja się przekonałem na własnym portfelu, że zakup "na szybko" pompki spryskiwaczy był na niecałe dwa lata (Hans Pries) - poniżej widok po rozbiórce niesprawnej dwuletniej pompki
Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 06 cze 2019, 18:17

Sando, a ja dodam że mimo takiego stanu jak u Ciebie da się je uruchomić - o dziwo okok

Sando
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 316
Rejestracja: 08 paź 2015, 10:59
Imię: Jac
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Sando » 07 cze 2019, 08:36

PieterB, rozebrałem tę niesprawną pompkę na części i oprócz zardzewiałego silnika był jeszcze problem z komorą pływakową, która podaje sygnał o niskim poziomie płynu tam też ta blaszka była kompletnie zardzewiała.
Obrazek
O ile oryginalną pompkę można delikatnie rozebrać i złożyć, to ta nie była przewidziana do rozbiórki i musiałem się trochę namęczyć...

Kupiłem tym razem pompkę firmy Meyle - powinna popracować dłużej. :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 cze 2019, 10:08

Sando, tam najczęściej siada uszczelnienie i dostaje się płyn. U siebie nasmarowakem jeno tujelki i idzie dalej.

Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 07 cze 2019, 11:21

U siebie robilem pompkę z tylu tez trzeba bylo sie namęczyć żeby rozmontować rozebrałem silnik i napchałem smaru sylikonowego do środka ale nie na komutator w razie czego potem robilem test zalewałem wodą i na ogród byla juz wykorzystywana : )

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 03 lip 2019, 23:24

Temat do zamkniecia..Silniczek umarł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga