Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0E] Laserrot Design

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Damianik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 08 paź 2016, 23:41
Lokalizacja: Krosno

[B4 2.0E] Laserrot Design

Post autor: Damianik » 12 cze 2019, 18:49

Witam wszystkich mam na imię Damian i mam 24 lata! Długo się zbierałem, żeby założyć temat bo to już 2,5 roku odkąd mam 80tkę ale lepiej późno niż wcale a ponieważ siedzę w domu na L4 no to postanowiłem założyć temat będzie jakaś historia :D

Krótko o samochodzie:
Rocznik: 1994 ostatni lift
Napęd: ośka
Silnik: 2.0E 116PS
Gaz: Sekwencja Stag 4
Wyposażenie: Elektryczne szyby przód, el.lusterka, el. szyberdach, klimatyzacja, 2x airbag, pół kubełkowe fotele, halogeny, abs, skórzana kierownica, fabryczne zawieszenie -20mm, centralny zamek na pilota
Przebieg: 270tyś miała na liczniku jak kupiłem ale wymieniłem licznik z większym przebiegiem no i w sumie silnik na zdrowy. Licząc moje użytkowanie na pewno przekroczone 300 cudzysłowiu rotfl

Tak wyglądała zaniedbana po zakupie w Październiku 2016:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pierwszy zdobyty szczyt i przegrzanie motoru co skutkowało po niedługim czasie UPG :D
Obrazek

Kwiecień 2017: Przymiarki 17 calowych alu i pierwsza zmiana wizualna lotka Competition, montaż głośników w tylnej półce trójdrożnych Pioneer Xplode po 180W oraz nowe radyjko Pioneer USB/AUX:
Obrazek
Obrazek

Czerwiec 2017: Efekt stłuczki z winy sąsiadki i stan samochodu po ogólnych poprawkach:
Obrazek
Obrazek

Wrzesień 2017: Wpadają lusterka w kolorze i alufelgi Ronal Competition międzyczasie remont nowej kołyski silnika + poliuretany na całe przednie zawieszenie z Olkusza :)
Obrazek

Styczeń 2018: Zmiany na froncie i oklejenie lamp tylnych oraz wymiana tylnej kanapy na wersję z zagłówkami plus później wymiana jednej lampy na nową używaną Bosch.
Obrazek
Obrazek

Luty 2018: Wyświetlacz temperatury zewnętrznej oraz licznik wyskalowany do 260km/h od 2.3
Obrazek

Kwiecień 2018: Wpadają listwy wraz z kierunkowskazami od V6 oraz montaż oświetlenia komory silnika, rezanko maskownic przednich głośników
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Maj 2018: Konserwacja i wymiana przednich błotników. Dystanse kół 17mm. Montaż aluminiowych ringów na zegary. Montaż centralnego zamka na pilota.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czerwiec 2018: Audi doczekała się polerki, woskowania lakieru i ogólnego detailingu plus blenda tylnej klapy została pomalowana w kolor przyciemnionych lamp :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Dynovwka 2018:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sierpień 2018: Wymiana skrzyni biegów, przegubów, poduszek skrzyni biegów i silnika, przy okazjii konserwacja.
Obrazek
Obrazek

Wrzesień 2019: Upragniona sekwencja STAG 4, reduktor Tomasetto, wtryski Valtec (obecnie wymienione na ACw01)
Obrazek

Listopad 2019: Wymiana starej 'skórzanej' kierownicy na nową oraz wymiana prawych drzwi od strony pasażera
Obrazek
Obrazek

80tką do ślubu (ciocia stwierdziła, że moja taka czerwona wycacana to nie protestowałem) :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Luty 2019: Motor kaput... Drugi raz po 2 latach poszła uszczelka pod głowicą, na pierwszym cylindrze od dłuższego czasu puszczał olej do komory, brała olej... Decyzja o zmianie słupka na zdrowy i ryzyko się opłaciło. Od wymiany silnik nie wziął ani grama oleju, sam olej czyściutki, kompresja po 12bar na każdym garze. Nowa silnik, olej, uszczelki, chłodnica, wyczyszczona komora silnika.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kwiecień 2019: Demontaż haka
Obrazek

Maj 2019: Wlew gazu schowany pod klapkę wlewu paliwa, wymiana drążka kierowniczego, nowe opony przód 205/55 oraz zrobiona zbieżność
Obrazek
Obrazek

Kilka aktualnych zdjęć wnętrza:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Aktualne fotki razem ze sprzętem na który również poświęcam sporo czasu Kawasaki Z1000:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

To by było na tyle. Nie będę przynudzał ile i jakie problemy miałem z 80tką po kupnie począwszy od niesprawnej benzyny po problemy z gazem przekaźnikami, czujnikami, regulatorami, nie wspomnę ile przepływek kupiłem ile patentów zlikwidowałem począwszy od przycisku odpalania przy kierownicy. Ile pierdół wymieniłem, linki, zamki..i napraw było. Ile kombinowałem, żeby pozbawić auto wbiracji co finalnie skończyło się wymianą skrzyni i było strzałem w dziesiątkę stara w końcu dała o sobie znaki bo zwyczajnie zaczęła wyć. O wszystkim i tak nie wspomniałem. Ile pieniędzy w to wszystko poszło i czasu co widzicie na załączonych zdjęciach. Ale mam to już za sobą. 80tka cieszy oko, Wyróżnia się na tle innych samochodów i cieszy właściciela czyli mnie. A jazda sprawia przyjemność. Chodź czasem wkurza bo jestem pedantyczny a wiadomo to stare auto. Do tego wiadomo otoczenie idzie z duchem czasu kupuje coraz to fajniejsze auta ale my chwalimy się klasykiem.. Jeśli chodzi o silnik teraz już jestem bardzo zadowolony może nie ma nie wiadomo ile koników ale 115km spokojnie wystarczy do sprawnej dynamicznej jazdy a przy tym nie pali jak smok :)

W planach na przyszłość jest na pewno:
- usprawnienie klimatyzacji (w 2017 roku zrobiłem serwis i cały sezon działała ale przy wymianie błotników uszkodziłem chłodnicę a więc wymagana nowa chłodnica oraz osuszacz na pewno)
- zrobienie podsufitki
- satynowe wnętrze, fotele
- pomalowanie tylnego zderzaka i lotki w kolor później maski i dołów drzwi
- obniżenie i tutaj dylemat czy -60,-40 czy -35x2 bo teraz jest -20
- niższy profil kół albo drugi komplet kół 17 bo competition się nie pozbędę <3
- wymiana przedniej szyby
- może zderzak S
- zrobienie wydechu plus ładna końcówka
- lampy zespolone
- wyciągnięcie kilku wgniotek i takie tam :D

A co będzie czas pokaże. Zapraszam do przeglądania tematu i komentowania. Będzie mi bardzo miło przeczytać Wasze opinie jakie by nie były. Możecie sugerować co w niej zmienić, co Wam się nie podoba albo proponujecie zmienić ;)
Ostatnio zmieniony 07 paź 2019, 16:59 przez Damianik, łącznie zmieniany 9 razy.

Awatar użytkownika
cyssiek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 15 sie 2016, 17:42
Imię: Krzysztof
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cyssiek » 12 cze 2019, 19:25

Ło panie.. śliczna sztuka. Szacunek za trud i pracę włożoną w odratowanie. I za pieszczenie się z pierdołami :-D oklasky

PS - mam -35 i opony 205/50r16, możesz zobaczyć u mnie jak to siadło.

PS - daj mi namiary proszę na to jak tą blendę lakierowałeś, wyszła kot!!
Ostatnio zmieniony 12 cze 2019, 19:51 przez cyssiek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 cze 2019, 19:33

powitać kolegę okok
Damianik pisze: nie wspomnę ile przepływek kupiłem
nie ty pierwszy ;-) ale podziwiam że szedłeś do skutku i nie zatrzymałeś się okok

Awatar użytkownika
Damianik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 08 paź 2016, 23:41
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Damianik » 13 cze 2019, 16:17

cyssiek pisze:Ło panie.. śliczna sztuka. Szacunek za trud i pracę włożoną w odratowanie. I za pieszczenie się z pierdołami :-D oklasky

PS - mam -35 i opony 205/50r16, możesz zobaczyć u mnie jak to siadło.

PS - daj mi namiary proszę na to jak tą blendę lakierowałeś, wyszła kot!!
Dziękuję ;-) Zerknąłem na Twoją ładnie równo o dziwo siadła i profil widzę 50 wystarczający jest :D

Najpierw oklejanie lamp czerwoną folią (bodajże z odjazdowenaklejki.pl) poźniej wraz z pomysłem malowania blendy pod kolor tych oklejonych miejsc wstecznego. Pojechałem do mieszalni w okolicy wyszedł pan z próbkami poprzymierzał i dobrał numer gdzieś tam mam w garażu wyszło bordo zamiast czerwonego w sumie jak lampy i efekt przerósł moje oczekiwania :3 Strukturę czarną do zera zjechałem papierami później podkład w spray szary i na to pistoletem kilka warstw tego lakieru. Nawet nie pamiętam czy bezbarwnym jechałem :)

PieterB Ile to razy chciałem odpuścić... Forum w kilku sprawach się przydawało :D

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 cze 2019, 16:19

Damianik pisze:quote="PieterB"]powitać kolegę okok
Damianik napisał/a:
nie wspomnę ile przepływek kupiłem
nie ty pierwszy ;-) ale podziwiam że szedłeś do skutku i nie zatrzymałeś się okok

Ile to razy chciałem odpuścić... Forum w kilku sprawach się przydawało :D
no i bardzo mi miło z tego powodu, sam też dużo wiedzy zdobyłem ;-) gdy odchwaszczałem swoje abk. Co prawda nie było tragedii. ale....

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 14 cze 2019, 17:39

Ładna sztuka. Blenda kozak, chociaż nie wiem czy do czerwonego lakieru najbardziej nie pasowałby ciemny tył okok

Awatar użytkownika
damian_xyz
Moderator
Moderator
Posty: 656
Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
Imię: Damian
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1.3 FY
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: damian_xyz » 02 lip 2019, 20:31

Gratuluję wygranej w konkursie 80tka Miesiąca Czerwiec 2019. oklasky

Tapsikk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 wrz 2019, 22:07

Post autor: Tapsikk » 28 wrz 2019, 20:38

:O:O aż tyle to mi nie mówiłeś że działałeś przy niej. naprawdę szacun oklasky oklasky

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl