[B4 2.0 ABT] Przerywanie silnika na benzynie (ABT)
[B4 2.0 ABT] Przerywanie silnika na benzynie (ABT)
[Audi 80 b4 94' ABT]
Posiadam instalacje gazową i z nią nie ma żadnych problemów.
Natomiast kiedy przełączę na benzynę już nie jest tak kolorowo..
Kiedy puszczam nogę z gazu silnik zaczyna przerywać aż w końcu gaśnie. Nawet kiedy odpale na benzynie to też zaczyna przerywać co skutkuje zgaśnięciem.
(Na gazie nie ma żadnych problemów)
Co to może być??
Posiadam instalacje gazową i z nią nie ma żadnych problemów.
Natomiast kiedy przełączę na benzynę już nie jest tak kolorowo..
Kiedy puszczam nogę z gazu silnik zaczyna przerywać aż w końcu gaśnie. Nawet kiedy odpale na benzynie to też zaczyna przerywać co skutkuje zgaśnięciem.
(Na gazie nie ma żadnych problemów)
Co to może być??
Ostatnio zmieniony 16 cze 2019, 22:07 przez Dawid_123, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nowa nie zawsze = sprawna, mimo że to ABT to pompa też musi być solidna nie do 1,2bar a większa. Niestety producenci zamienników nie znają pewnych zasad w A80 a oni podają maksymalne ciśnienie i to jest błąd bo powinni podawać przepływ i ciśnienie..
Jak chcesz wiedzieć oryginalna audi potrafi dać 7bar maksymalnego ciśnienia...
Jak chcesz wiedzieć oryginalna audi potrafi dać 7bar maksymalnego ciśnienia...
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Panowie podłącze się pod temat z racji silnika ABT i problemem z paliwem.
Nie ma ochoty zapalać/chodzić na paliwie, gaz również jest i chodzi.
Zdiagnozowałem problem i okazało się, że jest brak prądu na wtryskiwaczu w mono-wtrysku. Gdy podłącze inne zródło zasilania wtrysk leje i powiedzmy jest dobrze dopóki jest podawany prąd.
Gdzie szukać przyczyny zaniku prądu na wtryskiwacz???
Czy to walnięty może być sterownik silnika czy może jakiś przekażnik, nie mylić z przekażnikiem pompy paliwa - pompa oczywiście chodzi i nabija ciśnienie.
Nie ma ochoty zapalać/chodzić na paliwie, gaz również jest i chodzi.
Zdiagnozowałem problem i okazało się, że jest brak prądu na wtryskiwaczu w mono-wtrysku. Gdy podłącze inne zródło zasilania wtrysk leje i powiedzmy jest dobrze dopóki jest podawany prąd.
Gdzie szukać przyczyny zaniku prądu na wtryskiwacz???
Czy to walnięty może być sterownik silnika czy może jakiś przekażnik, nie mylić z przekażnikiem pompy paliwa - pompa oczywiście chodzi i nabija ciśnienie.
- Jarek-LT
- Forum Audi 80
- Posty: 111
- Rejestracja: 18 gru 2008, 08:13
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
- Kontakt:
Maciek nie dopisałem, że gaz to pierwsza generacja i nie ma wtryskiwacza gazu.
Poza tym przy tej wtyczce czteropinowej która zasila wtryskiwacz benzyny jest''złącze '' gdzie pod gaz rozcieli jeden przewód zasilający wtryskiwacz benzyny i poprowadzili do sterownika gazu który chyba rozłącza wtrysk benzyny gdy jeżdzisz na gazie.
Podłączyłem to oryg. jak było fabrycznie czyli omijam sterownik gazu ale dalej nie ma tam zasilania. Ewidentnie coś padło tylko nie wiem gdzie szukać?
Poza tym przy tej wtyczce czteropinowej która zasila wtryskiwacz benzyny jest''złącze '' gdzie pod gaz rozcieli jeden przewód zasilający wtryskiwacz benzyny i poprowadzili do sterownika gazu który chyba rozłącza wtrysk benzyny gdy jeżdzisz na gazie.
Podłączyłem to oryg. jak było fabrycznie czyli omijam sterownik gazu ale dalej nie ma tam zasilania. Ewidentnie coś padło tylko nie wiem gdzie szukać?