[All]Co może zepsuć się w AUDI / awarie proste w naprawie
[All]Co może zepsuć się w AUDI / awarie proste w naprawie
Zamysłem tematu jest zbiór prostych w naprawie usterek ,które mogą spotkać nas w drodze , a da się je łatwo naprawić.
Od siebie dodam.
Pompa paliwa – skutek samochód nie odpala , diagnoza można posłuchać w bagażniku czy „cyka” lub sprawdzić czy podaje paliwo, wymiana 3 śrubki w przypadku kombi w bagażniku pod dywanikiem.
Cewka zapłonowa – skutek samochód nie odpala , diagnoza można sprawdzić czy jest iskra na świecy jednakże jeśli nawet jest a jest zbyt mała może się okazać ,że cewka jest i tak uszkodzona , wymiana dwie śrubki M10.
Od siebie dodam.
Pompa paliwa – skutek samochód nie odpala , diagnoza można posłuchać w bagażniku czy „cyka” lub sprawdzić czy podaje paliwo, wymiana 3 śrubki w przypadku kombi w bagażniku pod dywanikiem.
Cewka zapłonowa – skutek samochód nie odpala , diagnoza można sprawdzić czy jest iskra na świecy jednakże jeśli nawet jest a jest zbyt mała może się okazać ,że cewka jest i tak uszkodzona , wymiana dwie śrubki M10.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2019, 00:48 przez beast, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5440
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 170
- Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 AGG+lpg
- Lokalizacja: Legnica
Benzyna
Palec rozdzielacza - naprawa poprzez wymianę najlepiej wozić ze sobą taki element dużo nie zajmuje, a potrafi zrobić kłopot.
Wymiana - ściągniecie dwóch klipsów z kopułki rozdzielacza, a następnie wyciągniecie uszkodzonego palca rozdzielacza
Cewka zapłonowa z modułem zapłonowym - również warto wozić ze sobą żeby nie utknąć na drodze
Palec rozdzielacza - naprawa poprzez wymianę najlepiej wozić ze sobą taki element dużo nie zajmuje, a potrafi zrobić kłopot.
Wymiana - ściągniecie dwóch klipsów z kopułki rozdzielacza, a następnie wyciągniecie uszkodzonego palca rozdzielacza
Cewka zapłonowa z modułem zapłonowym - również warto wozić ze sobą żeby nie utknąć na drodze
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4653
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chyba najczęstsza usterka w sedanach czyli przełamana wiązka klapy bagażnika. Naprawa: https://audi80.pl/topics75/b3-b4-se ... t12741.htm
Lub też rozwiązanie nietrwałe ale najczęściej stosowane poskręcać kable na załamaniu i spokój na jakiś rok w najlepszym wypadku.
Lub też rozwiązanie nietrwałe ale najczęściej stosowane poskręcać kable na załamaniu i spokój na jakiś rok w najlepszym wypadku.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Raczej to zmora kabrioletów macku i hasło pod tytułem "nie działa dach" "nie odblokowuje komory dachu" a co najlepsze tam zamek elektryczny i awaria wiązki powoduje zatrzaśniecie bagaja na amen. Kto mądrzejszy wyciaga sobie cięgno koło lampy a kto sie spóźni to czeka go demolka pod tablicą rejestracyjną.
Taka naprawa jaką podałeś jest najlepsza.. Choć jak ktoś bogaty to sa gotowce kupić do naprawy cenowo około 150-300 złotych zależne czy sedan czy kabriolet i lewa czy prawa..
Taka naprawa jaką podałeś jest najlepsza.. Choć jak ktoś bogaty to sa gotowce kupić do naprawy cenowo około 150-300 złotych zależne czy sedan czy kabriolet i lewa czy prawa..
- xRead
- Forum Audi 80
- Posty: 375
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Legnica
Ostatnio w upałach odpadł mi górny króciec chłodnicy ( ten co nachodzi na niego gruby wąż od głowicy ). Zostało kawałek więc dało radę nakręcić jakoś węża dolać 7L płynu i dojechać do domu
"Co może zepsuć się w AUDI ?" - Wszystko Może lepiej piszmy też co wozicie w bagażniku aby poradzić sobie z ewentualnymi usterkami.
Robię często długie trasy ale nie mam nic oprócz lewarka i klucza do kół. To jest niemiecki porządny wóz to się nie psuje haha A tak serio to sam wczoraj się zastanawiałem aby coś skompletować aby być gotowym na wszystko. Może pomożecie użytkownicy aby nie wozić ze sobą zbędnego balastu.
"Co może zepsuć się w AUDI ?" - Wszystko Może lepiej piszmy też co wozicie w bagażniku aby poradzić sobie z ewentualnymi usterkami.
Robię często długie trasy ale nie mam nic oprócz lewarka i klucza do kół. To jest niemiecki porządny wóz to się nie psuje haha A tak serio to sam wczoraj się zastanawiałem aby coś skompletować aby być gotowym na wszystko. Może pomożecie użytkownicy aby nie wozić ze sobą zbędnego balastu.
"Co może zepsuć się w AUDI ?" - Wszystko Może lepiej piszmy też co wozicie w bagażniku aby poradzić sobie z ewentualnymi usterkami.
generalnie o to mi chodzilo w temacie
co do króćca też mi sie upierdzielil kiedys , ale dopiero po 2 wywaleniu plynu skaplem sie ze urwalo kawalek wylotu/czy tam dolotu chlodnicy , wczensiej myslalem ze to tylko wąż sie zeslizgnął
Ja to podratowalem wkrecając wkreta do tego co zostalo zeby trzymalo "jakos tam " wąż
generalnie o to mi chodzilo w temacie
co do króćca też mi sie upierdzielil kiedys , ale dopiero po 2 wywaleniu plynu skaplem sie ze urwalo kawalek wylotu/czy tam dolotu chlodnicy , wczensiej myslalem ze to tylko wąż sie zeslizgnął
Ja to podratowalem wkrecając wkreta do tego co zostalo zeby trzymalo "jakos tam " wąż
- xRead
- Forum Audi 80
- Posty: 375
- Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Legnica
Dobra to moim zdaniem warto włożyć bez zbędnego balastu
- 1L oleju silnikowego
- Płyn hamulcowy
- 1L płynu do chłodnic ( na dłuższe trasy 5L )
- Płyn do wspomagania
- Taśmę wulkanizująca do węży chłodniczych
- Taśma izolacyjna
- Trytytki
- Kawałek przewodu
- Wkrętak krzyżak oraz płaski
- Klucz płasko-oczkowy 8, 10, 12, 13 , 17, 18, 19 , "21, 24" <---- Nasadowe z przedłużka
- 1L oleju silnikowego
- Płyn hamulcowy
- 1L płynu do chłodnic ( na dłuższe trasy 5L )
- Płyn do wspomagania
- Taśmę wulkanizująca do węży chłodniczych
- Taśma izolacyjna
- Trytytki
- Kawałek przewodu
- Wkrętak krzyżak oraz płaski
- Klucz płasko-oczkowy 8, 10, 12, 13 , 17, 18, 19 , "21, 24" <---- Nasadowe z przedłużka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1041
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
To samo Avant. Na szczęście naprawa jest prosta, ale dość czasochłonna. U siebie robiłem wstawki z nowego przewodu wyłącznie w obrębie przejścia z karoserii do klapy - bez wyjmowania całej wiązki.maciek889 pisze:Chyba najczęstsza usterka w sedanach czyli przełamana wiązka klapy bagażnika. Naprawa: https://audi80.pl/topics75/b3-b4-se ... t12741.htm
Lub też rozwiązanie nietrwałe ale najczęściej stosowane poskręcać kable na załamaniu i spokój na jakiś rok w najlepszym wypadku.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1041
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Trudno się z tym nie zgodzić, z drugiej strony prawie 1,5 roku minęło i nadal działa bez zarzutu, a klapa jest otwierana często. Myślę, że spróbuję ją wyjąć przy następnych problemach z nią (mimo wszystko - oby nigdy ). Mam tylko nadzieję, że obędzie się bez demontażu podsufitki.
PS. Trochę te posty na temat wiązki są w sumie nie na temat... jedynie rada o skręceniu kabli razem.
Z mojej strony dodaję wycieki z układu chłodzenia, w drodze doraźnie okleić czymś, źadne stop leak'i, bo najpewniej zaszlami układ (były takie przypadki).
PS. Trochę te posty na temat wiązki są w sumie nie na temat... jedynie rada o skręceniu kabli razem.
Z mojej strony dodaję wycieki z układu chłodzenia, w drodze doraźnie okleić czymś, źadne stop leak'i, bo najpewniej zaszlami układ (były takie przypadki).
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga