Witam, przychodzę z pytaniem czy ktoś z członków forum robił swap z ABK na ADR'a z B5 ? Opłaca się robić swap? Inni powiedzą pewnie żeby od razu AEB ale portfel nie pozwoli na taki wydatek.
Potrzebuje konkrety : jak to się ma z wiązką co do czego i jak żeby odpalić ten motor.
Czy skrzynia i sprzęgło zostają od ABK czy trzeba zmienić.. Kolejna sprawa to Audi z której bym brał silnik jest w Automacie czy to byłby jakiś problem czy jednak nie ?
Co z poduszkami zostają te z ABK czy trzeba te od ADR? Mam możliwość kupna całego silnika z osprzętem wiązką za 1200zł
Za każdą konkretną odpowiedź dziękuję i mam nadzieje, że pomożecie !
[ Audi 80 B4 2.0 ABK] Swap na 1.8 ADR
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8406
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Powiem ze to taki SWAP ni w du... ni w jeża.
ADR mimo że ma 125Km czyli o całe 10Km więcej od ABK
ADR 173Nm/3950 ABK 166Nm/3200
Większość których znam co mieli ADR/ABK twierdzą że ABK był bardziej dynamiczny. Mowa o ADR co występował w cabri koncówka produkcyja..
Biorąc ich słowa lepiej pozostań przy ABK.
ADR mimo że ma 125Km czyli o całe 10Km więcej od ABK
ADR 173Nm/3950 ABK 166Nm/3200
Większość których znam co mieli ADR/ABK twierdzą że ABK był bardziej dynamiczny. Mowa o ADR co występował w cabri koncówka produkcyja..
Biorąc ich słowa lepiej pozostań przy ABK.