Mam problem z uciekającym podciśnieniem z serwa.
ewidentnie wieje mi przewodem podciśnieniowym idącym od serwa.
Może mi ktoś powiedzieć w którym miejscu on się kończy (element zaznaczony) bo w etce nie bardzo widać, a nie chcę niepotrzebnie rozdłubać zbędnych elementów.
[B4 1Z] Przewód podciśnienia od serwa.
Chciałbym odświeżyć temat ponieważ mam ten sam problem.
Interesuje mnie przewód podciśnienia nr 1 na zdjęciu - tak jak pisał autor dalej przechodzi on w plastikową rurkę (zdjęcie) i znika za akumulatorem. Kiedy za nią pociągnąłem (chyba za mocno) wyszła i nie wiem gdzie teraz powinna iść. Dodam że nr 2 idzie gdzieś w stronę i intercoolera.
Czy jest możliwe że wężyk idzie do zaworu sterującego klapką obiegu zamkniętego pod schowkiem?
pozdrawiam
Interesuje mnie przewód podciśnienia nr 1 na zdjęciu - tak jak pisał autor dalej przechodzi on w plastikową rurkę (zdjęcie) i znika za akumulatorem. Kiedy za nią pociągnąłem (chyba za mocno) wyszła i nie wiem gdzie teraz powinna iść. Dodam że nr 2 idzie gdzieś w stronę i intercoolera.
Czy jest możliwe że wężyk idzie do zaworu sterującego klapką obiegu zamkniętego pod schowkiem?
pozdrawiam
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Klimatyzacja jest - nie działa ale jest klapki od obiegu nie było słychać, odkręciłem schowek i oczom ukazał zaworek z dwoma niepodpiętymi wężykami. Zakładam że jeden od grudzki powinien iść do zaworka a do drugiego wężyk, który wyrwałem. Zostaje jeszcze jeden króciec przy zaworku, ale nie ma żadnego luźnego wężyka w okolicy - czyżby miał być wolny?