Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 2.0 ABK] Regulotor biegu jałowego

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
kaline1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 108
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kaline1984 » 03 wrz 2009, 19:50

Witam.Nowy regulator to min 400 zł. Ja trafiłem na allegro nowy za 200 zł koleś odsprzedał bo okazało się ze jego stary działa. Więc trzeba śledzić aukcje.

Awatar użytkownika
ferdass
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 09 sty 2009, 14:23
Lokalizacja: tczew pomorskie

Post autor: ferdass » 20 wrz 2009, 23:03

Jeżeli pozwolicie przedstawię swój problemik odnośnie krokowca silnik 2.0 3A (bez gazu), i bardzo proszę doświadczonych kolegów forumowiczów o poradę otóż u mnie zawór krokowy pracuje tylko podczas odpalania auta kiedy kręcę rozrusznikiem, otwiera się wtedy na blisko 100%.poza tym wogóle nie pracuje, a co za tym idzie nie stabilizuje wolnych obrotów. jak silnik się nagrzeje około 70 st. obroty są ok.ale on dalej nie pracuje. Trochę mnie to wkurza ponieważ na zimnym muszę go trochę gazować.Poprzednio miałem problem z falującymi obrotami wymieniłem potencjometr przepływomierza powietrza nie dostałem o takich samych numerach seryjnych (ten chyba jest od vw 1.8 na mechawtrysku) i stąd moje podejrzenie że to może mieć wpływ na brak pracy krokowca. Gdy podłączę go do aku, przesłonka wewnątrz pracuje prawidłowo. Czyściłem go w benie chyba 100 razy.Żeby uprzedzić ew. pytania lambda sprawna, czujnik temp.silnika sprawny, zapłon ustawiony na +6 st., wn i świece wymienione, kopułka i!
palec wymienione, rozrząd sprawdzony.
ufff,,,,, trochę się rozpisałem ,sorki,że przydługo , ale chciałem w miarę jasno przedstawić problem, no i spalanie NIGDY nie spalił mi mniej niż 10-11 l/100 jazdy mieszanej ,a za ciężkiej nogi nie mam

z góry dziękuję za podpowiedż

andre1500

Post autor: andre1500 » 08 kwie 2011, 14:44

witam panowie czy jak dmucham w wymontowany silniczek krokowy to powietrze powinno się przedostawać przez niego??

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 10 kwie 2011, 08:59

ferdass Sprawdź czy pojawia się napięcie na kostce idącej do krokowca podczas pracy silnika na wolnych obrotach.


andre1500 Tak, bez napięcia na cewce zawór zostaje w pozycji otwartej.

andre1500

Post autor: andre1500 » 10 kwie 2011, 15:42

u mnie w ABK mam problem ze skaczącymi obrotami a nieraz jak jej odwali to obroty trzymają nawet ponad 3000obr. Jak zgaszę silnik i uruchomię go ponownie jest ok dopóki nie wcisnę gazu. Dodam że dzieje się tak zarówno na pb jak i na lpg

Awatar użytkownika
sebson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 15 lip 2007, 21:08
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: sebson » 17 kwie 2011, 11:21

kolego sprawdz czujnik polozenia przepustnicy,ja mialem identyczne objawy,wymienialem regulator wolnych obrotow,mechanik mowil ze przeplywomierz zepsuty a okazalo sie ze czujnik byl walniety,koszt 70 pln uzywany i koniec klopotow,pozdrawiam

andre1500

Post autor: andre1500 » 17 kwie 2011, 11:37

a jak go sprawdzić i gdzie on się znajduje

Awatar użytkownika
sebson
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 73
Rejestracja: 15 lip 2007, 21:08
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów

Post autor: sebson » 17 kwie 2011, 12:12

znajduje sie pod przepustnica,takie czarne cos wchodzi od dolu,sprawdzic to nie wiem jak,ja mialem mozliwosc przelozenia z innego abk od kolegi z forum i ta metoda doszlismy co jest nie tak,wpisz sobie w szukajke czujnik polozenia przepustnicy i powinny Ci wyskoczyc tematy

morswin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 07 sty 2008, 09:57
Lokalizacja: Głogów Małopolski

Post autor: morswin » 26 sty 2014, 14:04

witam mam problem ze swoim Audi gaśnie mi na wolnych obrotach dopiero jak się rozgrzeje to nie ma tego problemu proszę o pomoc silnik ma oznaczenia ABK.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 sty 2014, 14:21

morswin, prawdopodobnie zawór biegu jałowego do wyczyszczenia i przesmarowanie i to powinno załatwić sprawę lub też coś z wtyczką lub przewodami przy wtyczce.

andlon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 05 cze 2007, 14:18
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: andlon » 02 sty 2015, 12:46

czarekj pisze:Typ Bosch - 037906457D
Typ VDO - 048133455
Może ktoś sprawdzał czy można je stosować zamiennie?
Czy mają takie same parametry?

beast
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 13 lut 2015, 20:00
Lokalizacja: malopolska

Post autor: beast » 13 lip 2019, 16:14

Jakby ktos szukal silnika krokowego to pasuje od corrado 2.0 16 v , przekladalem wlasnie i wtyczka pasuje wyloty tez i działa. Jak sie dowiadywalem do audi juz nie do kupienia lub ponad 500 zl.
Ta ponizej SKV za 119 zl bedzie działac :

https://allegro.pl/oferta/silnik-krokow ... 8150848266

AUDI 100 (44, 44Q, C3)

2.3 E (1986.10 - 1990.11); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NF

2.3 E quattro (1986.08 - 1990.11); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NF

1.8 (1983.08 - 1989.07); 1781.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: DS; NP; JW; JW

AUDI 100 (4A, C4)

2.0 E (1990.12 - 1994.06); 1984.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: AAD; ABK

2.3 E (1990.12 - 1994.06); 2309.00 ccm - 134.00 KM/98.00 kW; Silnik: AAR

S4 Turbo quattro (1991.08 - 1994.06); 2226.00 ccm - 230.00 KM/169.00 kW; Silnik: AAN

2.3 E quattro (1990.12 - 1994.06); 2309.00 ccm - 134.00 KM/98.00 kW; Silnik: AAR

2.0 E quattro (1990.12 - 1992.07); 1984.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: AAD

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3)

1.8 (1983.08 - 1989.07); 1781.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: NP; JW; JW; DS

2.3 (1986.08 - 1990.11); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NF

2.3 E quattro (1986.08 - 1990.11); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NF

AUDI 100 Avant (4A, C4)

2.0 E (1991.09 - 1994.06); 1984.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: AAD; ABK

2.3 E (1991.09 - 1994.06); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: AAR

2.3 E quattro (1991.09 - 1994.06); 2309.00 ccm - 134.00 KM/98.00 kW; Silnik: AAR

2.0 E quattro (1990.12 - 1992.07); 1984.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: AAD

AUDI 200 (44, 44Q)

2.2 20V Turbo quattro (1989.03 - 1990.12); 2226.00 ccm - 220.00 KM/162.00 kW; Silnik: 3B

AUDI 200 Avant (44, 44Q)

2.2 20V Turbo quattro (1989.07 - 1990.12); 2226.00 ccm - 220.00 KM/162.00 kW; Silnik: 3B

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3)

2.0 E (1988.08 - 1990.10); 1984.00 ccm - 113.00 KM/83.00 kW; Silnik: 3A

2.0 E 16V (1990.03 - 1991.09); 1984.00 ccm - 137.00 KM/101.00 kW; Silnik: 6A

2.0 quattro (1990.10 - 1991.08); 1984.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: AAD

2.0 E 16V quattro (1990.03 - 1991.08); 1984.00 ccm - 137.00 KM/101.00 kW; Silnik: 6A

2.0 (1990.10 - 1991.08); 1984.00 ccm - 112.00 KM/82.00 kW; Silnik: AAD

2.3 quattro (1987.10 - 1989.07); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

AUDI 80 (8C, B4)

2.0 E 16V (1992.08 - 1994.12); 1984.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: ACE

2.3 E (1991.09 - 1994.12); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

2.0 E 16V quattro (1992.04 - 1994.12); 1984.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: ACE

S2 quattro (1993.02 - 1994.12); 2226.00 ccm - 230.00 KM/169.00 kW; Silnik: ABY

2.3 E quattro (1991.09 - 1994.12); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

2.0 E 16V (1991.09 - 1992.07); 1984.00 ccm - 137.00 KM/101.00 kW; Silnik: 6A

AUDI 80 Avant (8C, B4)

2.0 E 16V (1993.02 - 1996.01); 1984.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: ACE

2.3 E (1992.07 - 1996.01); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

S2 quattro (1993.02 - 1995.07); 2226.00 ccm - 230.00 KM/169.00 kW; Silnik: ABY

RS2 quattro (P1) (1994.03 - 1995.05); 2226.00 ccm - 315.00 KM/232.00 kW; Silnik: ADU

2.3 E quattro (1991.09 - 1994.11); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

2.0 E 16V quattro (1992.12 - 1995.07); 1984.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: ACE

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3)

2.3 E (1987.04 - 1991.07); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NG

2.3 E (1987.04 - 1991.09); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

2.3 E 20V (1990.04 - 1991.07); 2309.00 ccm - 167.00 KM/123.00 kW; Silnik: 7A

2.3 E quattro (1987.04 - 1991.07); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NG

2.3 E 20V quattro (1988.06 - 1991.09); 2309.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: 7A

2.3 E quattro (1987.04 - 1991.09); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

2.3 E 20V quattro (1990.04 - 1991.09); 2309.00 ccm - 167.00 KM/123.00 kW; Silnik: 7A

2.3 E 20V (1988.08 - 1991.07); 2309.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: 7A

AUDI A6 (4A, C4)

S6 Turbo quattro (1994.06 - 1997.10); 2226.00 ccm - 230.00 KM/169.00 kW; Silnik: AAN

2.3 (1994.06 - 1995.12); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: AAR

2.3 quattro (1994.06 - 1995.12); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: AAR

AUDI A6 Avant (4A, C4)

S6 Turbo quattro (1994.06 - 1997.12); 2226.00 ccm - 230.00 KM/169.00 kW; Silnik: AAN

2.3 (1994.06 - 1995.12); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: AAR

2.3 quattro (1994.06 - 1995.12); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: AAR

AUDI CABRIOLET (8G7, B4)

2.3 E (1991.05 - 1994.07); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

AUDI COUPE (81, 85)

2.3 (1987.01 - 1988.10); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NG

2.3 quattro (1987.01 - 1988.10); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NG

AUDI COUPE (89, 8B)

2.3 (1988.10 - 1994.07); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NG

2.0 (1989.05 - 1996.12); 1984.00 ccm - 115.00 KM/85.00 kW; Silnik: AAD; ABK

2.0 16 V (1992.08 - 1996.12); 1984.00 ccm - 140.00 KM/103.00 kW; Silnik: ACE

2.3 (1990.03 - 1996.12); 2309.00 ccm - 133.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

2.3 20V (1990.08 - 1991.07); 2309.00 ccm - 167.00 KM/123.00 kW; Silnik: 7A

2.3 quattro (1988.11 - 1992.12); 2309.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: NG

2.3 20V quattro (1988.11 - 1991.07); 2309.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: 7A

S2 quattro (1990.09 - 1992.09); 2226.00 ccm - 220.00 KM/162.00 kW; Silnik: 3B

S2 quattro (1992.10 - 1996.12); 2226.00 ccm - 230.00 KM/169.00 kW; Silnik: ABY

2.3 quattro (1990.05 - 1996.12); 2309.00 ccm - 134.00 KM/98.00 kW; Silnik: NG

2.3 20V quattro (1990.05 - 1996.12); 2309.00 ccm - 167.00 KM/123.00 kW; Silnik: 7A

2.3 20V (1989.08 - 1991.07); 2309.00 ccm - 170.00 KM/125.00 kW; Silnik: 7A

2.0 16 V (1992.01 - 1992.07); 1984.00 ccm - 137.00 KM/101.00 kW; Silnik: 6A

2.0 (1990.03 - 1990.07); 1984.00 ccm - 112.00 KM/82.00 kW; Silnik: 3A

2.0 (1989.05 - 1990.03); 1984.00 ccm - 113.00 KM/83.00 kW; Silnik: 3A

AUDI QUATTRO (85)

2.2 20V Turbo (1989.08 - 1991.07); 2226.00 ccm - 220.00 KM/162.00 kW; Silnik: RR

VW CORRADO (53I)

2.0 i 16V (1991.08 - 1995.12); 1984.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: 9A

2.9 VR6 (1991.08 - 1995.12); 2861.00 ccm - 190.00 KM/140.00 kW; Silnik: ABV

VW GOLF III (1H1)

2.9 VR6 Syncro (1HX1) (1994.10 - 1997.08); 2861.00 ccm - 190.00 KM/140.00 kW; Silnik: ABV

VW GOLF III Variant (1H5)

2.9 VR6 Syncro (1994.10 - 1999.04); 2861.00 ccm - 190.00 KM/140.00 kW; Silnik: ABV

VW JETTA II (19E, 1G2, 165)

2.0 (1989.08 - 1992.07); 1984.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: 9A

VW PASSAT (3A2, 35I)

2.0 16V (1988.08 - 1993.09); 1984.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: 9A

2.8 VR6 (1991.06 - 1996.08); 2792.00 ccm - 174.00 KM/128.00 kW; Silnik: AAA

VW PASSAT Variant (3A5, 35I)

2.0 16V (1988.08 - 1993.09); 1984.00 ccm - 136.00 KM/100.00 kW; Silnik: 9A

2.8 VR6 (1991.06 - 1997.05); 2792.00 ccm - 174.00 KM/128.00 kW; Silnik: AAA

2.9 VR6 Syncro (1994.01 - 1997.05); 2861.00 ccm - 184.00 KM/135.00 kW; Silnik: ABV

VW VENTO (1H2)

2.8 VR6 (1992.01 - 1998.09); 2792.00 ccm - 174.00 KM/128.00 kW; Silnik: AAA

2.8 VR6 (1995.08 - 1996.04); 2792.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: AAA

2.8 VR6 (1992.01 - 1998.09); 2792.00 ccm - 163.00 KM/120.00 kW; Silnik: AAA

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1064
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 13 lip 2019, 21:37

beast pisze:Ta ponizej SKV za 119 zl bedzie działac
A ile czas będzie funkcjonowało. U siebie kiedyś miałem kupiony silnik wycieraczek to ledwo pół roku, czyli jakieś 8 tys. km wytrzymał. Od tej pory trzymam się z dala od SKV i wolę na szrocie kupić używany sprawny.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 lip 2019, 22:50

SKV, to jest marna podróbka firmy SKF , jedno z drugim nie ma nic wspólnego , tylko łudząco podobna nazwa i , że może ktos skojarzy to sobie z SKF i kupi ten badziew.
Także jak ktoś Wam wciska SKV Germany , to jest szajs z poziomu toprana.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 lip 2019, 08:21

Krzysiek 84, Owszem zgadzam się okok to chinol czystej krwi
A dodam tylko że ori używek jest cała masa i w większości sprawne bo one się naprawdę baaaaaaaardzo rzadko psują ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl