Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 TDI AVANT 95r] Szare 1z + Gt1849v ++

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 04 mar 2019, 21:19

Owijałeś na sucho czy mokro kolektor wydechowy?

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 06 mar 2019, 07:26

Kogutiru, Na sucho ;-) Jak się dobrze przygotuje kolektor to owijanie nie jest trudne ;-)

Kogutiru
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 172
Rejestracja: 17 gru 2017, 20:07
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 AGG+lpg
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Kogutiru » 06 mar 2019, 17:53

Z tego co mi wiadomo najlepiej sie owija na mokro wtedy spełnia swoje zadanie lepiej przylega bo sie sciska

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 10 lip 2019, 09:42

Kogutiru pisze:Z tego co mi wiadomo najlepiej sie owija na mokro wtedy spełnia swoje zadanie lepiej przylega bo sie sciska
Nie wiem, zawsze nawijałem na sucho i zdawało to egzamin. Obecnie nie mam założonego bandaża. Ale tak jak teraz owinąłem, będzie spełniał swoje zadanie, przy montażu turbo dam bandaż jeszcze na te "uszy" od kolektora które nie da się normalnie owinąć.

[ Dodano: 2019-07-10, 09:42 ]
Spontanicznie wpadły wtryskiwacze WZM 0,230mm ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 lip 2019, 20:22

Spontanicznie wpadły wtryskiwacze WZM 0,230mm ;-)
Jak sytuacja z tyłu wygląda w takie temperatury jak teraz , gorąco w dolocie jest :?:

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 28 lip 2019, 00:00

Niestety, ale w dolocie jest gorąco, nie wiem ile dokładnie ale po ostrej jeździe IC, rura dolotowa i kolektor są gorące. Trzeba zmienić IC na wydajniejszy, ten on Frontery jest za słaby.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 28 lip 2019, 00:47

Więc pewnie minimum 550x180x65 , lub coś pokroju z SAAB - duży i cienki.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 29 lip 2019, 08:18

Raczej uderzałbym w 550x180x65 z FMIC.PL - rdzeń wydaje mi się najbardziej wydajny. Miałem IC o takich samych wymiarach ale z dziwnym rdzeniem w którym bylo widać prawie wszystko z drugiej strony, mega przelot- na pewno dobry przeplyw powietrza ale słabe chłodzenie. Pozbyłem się tego IC a chcę pewny IC.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 29 lip 2019, 14:38

Dziś pojezdziłem trochę autem , bo zmieniałem nastawnik , na zewnątrz ze 35 stopni , a w dolocie 40 było.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl