Witam posiadam silnik abk ze sterownikiem o końcówce numera 024A
po przekładce i nie mogę dojść do ładu ze złączem diagnostycznym.
Nie do końca wiem co wpiąć w białą wtyczke. Korzystałem z paru
schematów ale ten pasował najlepiej. Jeżeli dobrze odczytuje to pin
43 jest jedną z linii. I tu moje pytanie jest to linia k czy l? Czy może
służy tylko do kodów błyskowych?
[2.0 ABK] pomoc ze złączem diagnostycznym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 lip 2019, 09:20
[2.0 ABK] pomoc ze złączem diagnostycznym
Ostatnio zmieniony 30 lip 2019, 22:48 przez czolgista868, łącznie zmieniany 1 raz.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
na 99% linia "K" , ale popatrzyłbym jeszcze na SSP dla tego silnika.
[ Dodano: 2019-07-30, 11:37 ]
https://www.fotosik.pl/zdjecie/0f5b17325262100d
[ Dodano: 2019-07-30, 11:37 ]
https://www.fotosik.pl/zdjecie/0f5b17325262100d
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 30 lip 2019, 09:20
Dzięki za zainteresowanie tylko pin 36 jest wykorzystywany
do czujnika detonacji a 17 do sondy lambda. Wydaje mi się że ten
Schemat jest do nowszego sterownika po 93r. Mam jeszcze coś
takiego i z koloru kabla wydaje mi się że pin 10 jest linia l do kodów
błyskowych a 43 linia k. Ale wolał bym być pewny nie chcę spalić ECU
albo komputera.
do czujnika detonacji a 17 do sondy lambda. Wydaje mi się że ten
Schemat jest do nowszego sterownika po 93r. Mam jeszcze coś
takiego i z koloru kabla wydaje mi się że pin 10 jest linia l do kodów
błyskowych a 43 linia k. Ale wolał bym być pewny nie chcę spalić ECU
albo komputera.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko