witajcie mam problem
w zawieszeniu luzów niema
objaw taki
1 autko sie toczy pedał w podłoge zaczyna jakby przesuwac sie przodem albo w lewo albo w prawo
zmiana biegu gwałotowniejsza z 1 na 2 to samo trzeba walczyc z kierownicą
tuleje sanek wymienione
sworznie ok
drazki koncówki nowe
tuleje wahaczy wporządku
przy ruszenieu i strzale ze sprzegła dzieje się ten sam objaw
czyzby mechanizm róznicowy jakos dziwnie oddawal naped ,sam juz niewiem autko wróciło dzis z geometri dalej to samo,miałem wiele aut w gorszym stanie zawieszeniowym z luzami i takie rzeczy się nie działy,emocje są takie jakby auto miało z 400koni na osce ze ciezko utrzymac trakcje bo tanczy przodem na lewo i prawo(heh tu tylko program na bodajze 110hp)miał ktos moze podobny przypadek
[ B4 1.9 TDI 1Z ] pedał w podłoge ,auto tanczy
musze to sprawdzic ,ogułem auto jest na sterowniku od Muniora,w momencie gdy jest maksymalny przyrost doladowania 1.2.3 bieg to auto tak jakby zrywa na boki i w ta strone na której koło traci przyczepnosc ,koła zmieniłem na inne,rózne kombinacje przod tył nic nie pomaga,na szarpakach tez luzów niema na wachaczach czy na saniach
zastanawiają mnie jeszcze poduszki amortyzatorów górne(podczas przyspieszania jednak tył troche siada przod sie unosi czy w momencie unoszenia przodu one nie dostają luzu
spróbuje sprawdzić te sruby od wkładu amortyzatora
a jeszcze mam pytanie jak sprawdzić mechanizm róznicowy?w sensie na podniesionym aucie kręcąc kołami,krecac jednym do przodu to drugie powinno krecic sie w przeciwną strone?
wczoraj troche testowałem autko i co ciekawe 1.2.3 but zapiołem 4 auto przestalo jechać(ukrecona lewa pólos od strony kierowcy)
jezdziłem corsą z silnikiem omegi 211 koni i takie rzeczy sie nie działy,auto jechało jak po sznurku nawet po mocnym strzale ze sprzegła ,mieliło kapcie ale ruszało prosto,a tutaj takie jajca
zastanawiają mnie jeszcze poduszki amortyzatorów górne(podczas przyspieszania jednak tył troche siada przod sie unosi czy w momencie unoszenia przodu one nie dostają luzu
spróbuje sprawdzić te sruby od wkładu amortyzatora
a jeszcze mam pytanie jak sprawdzić mechanizm róznicowy?w sensie na podniesionym aucie kręcąc kołami,krecac jednym do przodu to drugie powinno krecic sie w przeciwną strone?
wczoraj troche testowałem autko i co ciekawe 1.2.3 but zapiołem 4 auto przestalo jechać(ukrecona lewa pólos od strony kierowcy)
jezdziłem corsą z silnikiem omegi 211 koni i takie rzeczy sie nie działy,auto jechało jak po sznurku nawet po mocnym strzale ze sprzegła ,mieliło kapcie ale ruszało prosto,a tutaj takie jajca