Cześć I czołem, problem pojawił się gdy pewnego dnia kręciłem I kręciłem silnikiem. No za żadne skarby nie zagadał okazało się że uszczelki na pompie wtryskowej swoją pierwszą młodość przeżyły.
Po zmianie uszcelek auto nie chciało odpalić dalej. Po konsultacjach z mechanikiem wyszło na jaw że gdzieś kiedyś staremu właścicielowi uciekł pasek rozrządu. I rozwaliło 4 szklanki (ssące) wydechowe były całe po wymianie wszystkich (8szt) ustawienie kołem zamachowym na magiczną liczbę 0 oraz blokowaniu wału przy tak zwanej klawiaturze jak to mój ojciec mawia. Problem pojawił się po podłączeniu wszystkiego do kupy. Do póki pompa była zapowietrzona auto odpalalo I jeździło, gdy już samoczynnie doszło do odpowietrzenia auto na niskich obrotach zaczęło gasnąć bez podtrzymania obrotów gazem silnik sam z siebie gasł. Obstawiam że to wina w jakiejś części pompy lub może mój błąd przy zgrywaniu jej z królem rozrządu I kołem zamachu? Jakieś pomysły czego to przyczyna? Jak się za to zabrać? Z góry przepraszam za możliwe błędy w nazewnictwie oraz możliwe błędy ortograficzne (Na telefonie gdzie jest auyokorekta ciężko nie popełnić błędu).
Z góry przepraszam jeśli piszę w złym dziale, jak było by coś nie tak prosił bym o przeniesienie przez moderację w odpowiednie miejsce.
[B4 1.9 1Z] Pompa Wtryskowa
[B4 1.9 1Z] Pompa Wtryskowa
Ostatnio zmieniony 14 maja 2019, 20:17 przez Average, łącznie zmieniany 1 raz.
Pompa wtryskowa błędów nie wybacza, jak została wyciągnięta tak została skręcona. Znaki na pompie które były wybite przez mechanika który to kiedyś ustawił zagrały było tak jak wcześniej.
Co do początku wtrysku i dawki po ponownym ustawieniu pompy wartości były takie jak kiedyś ktoś ustawił więc wydaję mi się że powinno grać jak należy. Czy mógło się to przestawić?
Niestety nie mam jak sprawdzić tych wartości ponownie laptop zdechł.
Co do początku wtrysku i dawki po ponownym ustawieniu pompy wartości były takie jak kiedyś ktoś ustawił więc wydaję mi się że powinno grać jak należy. Czy mógło się to przestawić?
Niestety nie mam jak sprawdzić tych wartości ponownie laptop zdechł.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tylko odczyt vagiem jest miarodajny i mozna byc pewnym co do ustawionych parametrów ...Znaki są tylko orientacyjne i np w przypadku zdjęcia nastawnika nigdy nie da sie ustawić dokladnie na zrobione znaki ,bo tu każda dziesiata część mm ma znaczenie.Choć z drugiej strony silnik jak odpala bez problemów to i dawka i poczatek wtrysku musi być w normie ....
Ostatnio zmieniony 14 maja 2019, 21:00 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dane z vaga spisałem przed jakimkolwiek rozkreceniu tego wszystkiego I po skreceniu ustawiłem tak samo auto gasło na tych wolnych obrotach. Teraz jak wyżej pisałem nie ma niestety jak sprawdzić tych wartości ponownie, kartkę też gdzieś przesiałem po ustawieniu.
Co do zera to ustawione jest równo do końca okienka, jak by był lekki ruch było by przecięte w pół
Czy jest to może problem przy składaniu? Bo nie jestem pewien ułożenia tego dysku z tym takim kołeczkiem jest możliwość że nawet jeśli lekko się przestawił o kilka stopni, mogło by to powodować taki problem?
Co do zera to ustawione jest równo do końca okienka, jak by był lekki ruch było by przecięte w pół
Czy jest to może problem przy składaniu? Bo nie jestem pewien ułożenia tego dysku z tym takim kołeczkiem jest możliwość że nawet jeśli lekko się przestawił o kilka stopni, mogło by to powodować taki problem?