Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Pompa Wtryskowa

ODPOWIEDZ
Average
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2019, 19:40

[B4 1.9 1Z] Pompa Wtryskowa

Post autor: Average » 14 maja 2019, 19:58

Cześć I czołem, problem pojawił się gdy pewnego dnia kręciłem I kręciłem silnikiem. No za żadne skarby nie zagadał okazało się że uszczelki na pompie wtryskowej swoją pierwszą młodość przeżyły.
Po zmianie uszcelek auto nie chciało odpalić dalej. Po konsultacjach z mechanikiem wyszło na jaw że gdzieś kiedyś staremu właścicielowi uciekł pasek rozrządu. I rozwaliło 4 szklanki (ssące) wydechowe były całe po wymianie wszystkich (8szt) ustawienie kołem zamachowym na magiczną liczbę 0 oraz blokowaniu wału przy tak zwanej klawiaturze jak to mój ojciec mawia. Problem pojawił się po podłączeniu wszystkiego do kupy. Do póki pompa była zapowietrzona auto odpalalo I jeździło, gdy już samoczynnie doszło do odpowietrzenia auto na niskich obrotach zaczęło gasnąć bez podtrzymania obrotów gazem silnik sam z siebie gasł. Obstawiam że to wina w jakiejś części pompy lub może mój błąd przy zgrywaniu jej z królem rozrządu I kołem zamachu? Jakieś pomysły czego to przyczyna? Jak się za to zabrać? Z góry przepraszam za możliwe błędy w nazewnictwie oraz możliwe błędy ortograficzne (Na telefonie gdzie jest auyokorekta ciężko nie popełnić błędu).

Z góry przepraszam jeśli piszę w złym dziale, jak było by coś nie tak prosił bym o przeniesienie przez moderację w odpowiednie miejsce.
Ostatnio zmieniony 14 maja 2019, 20:17 przez Average, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 maja 2019, 20:21

Average, a czy to wszystko poustawialiście jak trzeba? mam namyśli pompę wtryskową.
WRC is for boys.
Group B was for men.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 maja 2019, 20:25

PieterB pisze:a czy to wszystko poustawialiście jak trzeba? mam namyśli pompę wtryskową.
Dokladnie ...podepnij vaga i sprawdż dwa najwazniejsze parametry ,czyli poczatek wtrysku i dawkę paliwa
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Average
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2019, 19:40

Post autor: Average » 14 maja 2019, 20:36

Pompa wtryskowa błędów nie wybacza, jak została wyciągnięta tak została skręcona. Znaki na pompie które były wybite przez mechanika który to kiedyś ustawił zagrały było tak jak wcześniej.
Co do początku wtrysku i dawki po ponownym ustawieniu pompy wartości były takie jak kiedyś ktoś ustawił więc wydaję mi się że powinno grać jak należy. Czy mógło się to przestawić?
Niestety nie mam jak sprawdzić tych wartości ponownie laptop zdechł.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 maja 2019, 20:59

Tylko odczyt vagiem jest miarodajny i mozna byc pewnym co do ustawionych parametrów ...Znaki są tylko orientacyjne i np w przypadku zdjęcia nastawnika nigdy nie da sie ustawić dokladnie na zrobione znaki ,bo tu każda dziesiata część mm ma znaczenie.Choć z drugiej strony silnik jak odpala bez problemów to i dawka i poczatek wtrysku musi być w normie ....
Ostatnio zmieniony 14 maja 2019, 21:00 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 maja 2019, 21:08

Average pisze:Co do początku wtrysku i dawki po ponownym ustawieniu pompy wartości były takie jak kiedyś ktoś ustawił
czyli jakie? bo skoro tak twierdzisz to sprawdzałeś
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 15 maja 2019, 00:33

Average pisze: ustawienie kołem zamachowym na magiczną liczbę 0 oraz blokowaniu wału przy tak zwanej klawiaturze jak to mój ojciec mawia.
Te 0 to na środku ustawialiście okienka w skrzyni , czy przeciętę w pół :?:

Average
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 14 maja 2019, 19:40

Post autor: Average » 15 maja 2019, 11:53

Dane z vaga spisałem przed jakimkolwiek rozkreceniu tego wszystkiego I po skreceniu ustawiłem tak samo auto gasło na tych wolnych obrotach. Teraz jak wyżej pisałem nie ma niestety jak sprawdzić tych wartości ponownie, kartkę też gdzieś przesiałem po ustawieniu. :/
Co do zera to ustawione jest równo do końca okienka, jak by był lekki ruch było by przecięte w pół
Czy jest to może problem przy składaniu? Bo nie jestem pewien ułożenia tego dysku z tym takim kołeczkiem jest możliwość że nawet jeśli lekko się przestawił o kilka stopni, mogło by to powodować taki problem?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 13 wrz 2019, 16:37

Obstawiam ze po złożeniu nastawnika jest za mała dawka i stąd te problemy lub blokujący się nastawnik, tak czy inaczej do sprawdzenia napiecie czujnika bez odpalania jeszcze raz do kontroli, dawka na wolnych obrotach

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga