Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Wymiana nastawnika potencjometrycznego

vinci

Post autor: vinci » 27 wrz 2019, 11:42

Porty COM sie zgadzaja bo lacze sie bez problemu jezeli chodzi np o uklad hamulcowy czy skan błędów.

Mam taki: https://allegro.pl/oferta/najlepszy-int ... 7200310087

Tomcionerwus w tym temacie: https://audi80.pl/topics87/b4-19-1z ... tm#1066711

Tomcionerwus pisze:Wejdź stronke co ci link podeslalem tzn na 8 stronę poczytaj kilka razy.zrozumiesz o co mi chodzi... Jesli masz przejściówkę z obd2 na obd 1 to masz dwie wtyczki biala i czarna. Czarna to zasilanie. Biala to jest linia k i l.... Pod linia k podlacz kabel z ecu z pod pinu 61... Będziesz miał komunikacje z ecu silnika....
Tylko nie wiem który to PIN 61 :(
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2019, 11:48 przez vinci, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 wrz 2019, 11:56

przecież piny w sterowniku są opisane, więc w sumie nie kumam

a że tak zapytam na pewno masz 1z ?
WRC is for boys.
Group B was for men.

vinci

Post autor: vinci » 27 wrz 2019, 14:54

tak 1z na boschu 1993 (pacjent) drugi 1z na pierburgu (1994). To ja mam za mała wiedze w zakresie pinów i sterowników, musze popatrzec. Jak wyglada ten opis?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga