Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.6 ADA] Siemka problem z chłodzeniem

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
ODPOWIEDZ
Adrenalina
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2019, 21:17
Lokalizacja: Turek

[B4 1.6 ADA] Siemka problem z chłodzeniem

Post autor: Adrenalina » 18 wrz 2019, 23:37

Panowie mam taki problem wlewam wodę do chłodzenia tak tak wiem powinien być płyn ale jak przejdę 10km to muszę 1.5l dolać i moje pytanie brzmi gdzie to jest ostatnio dolalem płynu odpaliłem auto chodziło z 15min na benzynie płyn w normie przerzucilem na gaz ponownie chodziło 15min tyle że już na LPG płyn w normie zgasilem poczekalem aż ostygnie płyn w normie a jak jadę przez 10km to zbiorniczek pusty co to może być dodam że raz widzielem jak wyrzucalo płyn przez korek zbiorniczka nie wiem dlaczego proszę o pomoc
Adrenalina

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 wrz 2019, 00:43

Adrenalina, Podmień korek od zbiorniczka , może nie utrzymuje cisnienia w układzie , w ostateczności wykonać test na uszczelkę pod głowicą.

h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1041
Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Rumia

Post autor: h/k » 19 wrz 2019, 10:42

korek od zbiorniczka ,
Najlepiej org. nawet używany ew. dobry zamiennik - te po kilka zł są czasem nic nie warte i rozsadzają układ.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...

protulus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 18 kwie 2019, 18:22

Post autor: protulus » 01 paź 2019, 22:40

U mnie w ABK też znikały duże ilości płynu, co prawda nie aż takie ale mogę się podzielić tym co wiem. W moim przypadku winnym okazał się wąż górny idący od chłodnicy do bloku silnika. Był wyrobiony na tyle, że jak dostawał temperatury to rozluźniała się ta guma, że wyciekał z niej taki zupełnie nieszeroki, niewidoczny strumień płynu. Od momentu kiedy to znalazłem i uszczelniłem to płyn nie wycieka. Miałem oczywiście podobnie, że sterczałem przy otwartej masce i próbowałem złapać złodzieja płynu za rękę ale tez mi się wydawało, że tego płynu nie ubywa jak tak się na niego patrzylem, a znikał jak go nie widziałem. Dlatego też może przyjrzyj się ogumowaniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga