[Audi 80 AVANT B4] 1,9 TDI 1 Z+ AUTOMAT
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Obawy sa tylko by ktoś nie zniszczył ich cofając lub jakaś inna kolizja drogowa.Luka82 pisze:Krzysiek 84
O a dlaczego masz obawy, wrzucaj i oglądaj czy Ci się podobają a jak Ci się nie spodobają to może mi będzie leżało i się dogadamy
Bo szukanie potem ładnego zestawu zajmuje trochę czasu , a i kosztuje też nie małe już pieniążki
- Luka82
- Forum Audi 80
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
- Imię: Luk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Małopolska
Qesti, pierwsze co odczułem po obniżeniu to że przednim chlapaczem wadzę na progach kurde podobają mi się i chce je zostawić ale boje się ze w końcu je połamie
Zobaczę jeszcze bo mam na tył też oryginały i może przymierze jak w całości będą wyglądać spoko to zostawię ale jak średnio to zdemontuje też i z przodu.
[ Dodano: 2019-10-25, 09:20 ]
Krzysiek 84, nie zastanawiaj się bo zawsze jest taka opcja że coś się przytrafi, na to nie masz wpływu a życie jest po to by z niego czerpać garściami więc montuj i daj pocieszyć oko kolegom
Zobaczę jeszcze bo mam na tył też oryginały i może przymierze jak w całości będą wyglądać spoko to zostawię ale jak średnio to zdemontuje też i z przodu.
[ Dodano: 2019-10-25, 09:20 ]
Krzysiek 84, nie zastanawiaj się bo zawsze jest taka opcja że coś się przytrafi, na to nie masz wpływu a życie jest po to by z niego czerpać garściami więc montuj i daj pocieszyć oko kolegom
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Luka82, czy u Ciebie też pojawia się problem korozji pod uszczelkami tylnych szyb ? Myślałem, że w Avancie jedynym punktem zapalnym w porównaniu do sedana jest tylko tylna klapa, ale mam też bardzo małe ogniska pod uszczelkami tylnych szyb (bardziej w tylnej części). Nie mają charakteru mocno postępującej korozji, bo od kilku lat wygląda to tak samo, ale na gumie uszczelki widać, że coś tam się pod nią dzieje.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Luka82
- Forum Audi 80
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
- Imię: Luk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Małopolska
Krzysiek 84, pamiętaj jakbyś chciał sprzedać dawaj znać na Priv
[ Dodano: 2019-10-25, 22:50 ]
Sagitari, zgadza się klapa klapa ale na dole tylnych szyb u mnie tez mam takie malutkie pod uszczelką ognisko i jest takie samo od momentu kiedy go kupiłem. W planach są poprawki lakiernicze wiec wtedy będę się tym zajmował ale chyba bez wycięcia szyb się nie obejdzie
[ Dodano: 2019-10-25, 22:50 ]
Sagitari, zgadza się klapa klapa ale na dole tylnych szyb u mnie tez mam takie malutkie pod uszczelką ognisko i jest takie samo od momentu kiedy go kupiłem. W planach są poprawki lakiernicze wiec wtedy będę się tym zajmował ale chyba bez wycięcia szyb się nie obejdzie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Raczej sprzedawać to nie mam zamiaru.Luka82 pisze:Krzysiek 84, pamiętaj jakbyś chciał sprzedać dawaj znać na Priv
Co najwyżej tylko na sezon letni będą zakładane , sznur butylowy już kupiony został do nich.
Co do klapy , to najlepiej zdemontować , szybę też i oddać do sodowania i kłaść epoxyd NFCC.
- Sagitari
- Forum Audi 80
- Posty: 220
- Rejestracja: 08 wrz 2011, 09:07
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
Szybę w klapie oddawałem do wyjęcia u szklarza w zeszłym roku, bo już inaczej się nie dało. Korozja pokonała uszczelkę od dołu i szyba zaczęła się stopniowo odklejać.
Z ciekawych produktów stosowałem Novol Protect 340. Nie jest to wprawdzie podkład z inhibitorami korozji, ale jest naprawdę solidny. Przed jego położeniem blachę zawsze czyszczę ręcznie papierem na przemian ze szczotką drucianą na wiertarce. To co już nie chciało odpuszcząć potraktowałem kwasem fosforowym. Największą tego typu pracę w 80-tce przeprowadziłem na całym prawym progu, bo też wymagał już sporo poprawek.
Z ciekawych produktów stosowałem Novol Protect 340. Nie jest to wprawdzie podkład z inhibitorami korozji, ale jest naprawdę solidny. Przed jego położeniem blachę zawsze czyszczę ręcznie papierem na przemian ze szczotką drucianą na wiertarce. To co już nie chciało odpuszcząć potraktowałem kwasem fosforowym. Największą tego typu pracę w 80-tce przeprowadziłem na całym prawym progu, bo też wymagał już sporo poprawek.
- Luka82
- Forum Audi 80
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
- Imię: Luk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Małopolska
sosnix, no powiem ci że ciary czasem mnie przechodzą jak sobie o czymś takim pomyśle a co dopiero jakby się mi przydarzyło więc nie zazdroszczę chłopakom i współczuję.
[ Dodano: 2020-01-05, 19:09 ]
Witam po dłuższym czasie
Jeszcze przed Świętami udało mi się zarzucić kute wahacze oraz taki smaczek
Od razu tłumacze niestety nie oryginał ale dobrej jakości zamiennik
Oryginalny tylko znaczek S2 oraz Ringi ramka i siatka zamiennik.
Osobiście mi się podoba
P.S.
Na zimowe wieczory mam zamiar się zabrać za podsufitkę bo już na czuprynie mi się opiera
Więc koledzy i koleżanki jak macie jakieś doświadczenie w tej kwestii to czekam na info, wiem przeglądnąłem forum i informacji jest bardzo mało, więc postanowiłem fotografować wsio jak się za to zabiorę i będzie relacja ale zanim się za to zabiorę najpierw lektura a później robota
[ Dodano: 2020-01-05, 19:09 ]
Witam po dłuższym czasie
Jeszcze przed Świętami udało mi się zarzucić kute wahacze oraz taki smaczek
Od razu tłumacze niestety nie oryginał ale dobrej jakości zamiennik
Oryginalny tylko znaczek S2 oraz Ringi ramka i siatka zamiennik.
Osobiście mi się podoba
P.S.
Na zimowe wieczory mam zamiar się zabrać za podsufitkę bo już na czuprynie mi się opiera
Więc koledzy i koleżanki jak macie jakieś doświadczenie w tej kwestii to czekam na info, wiem przeglądnąłem forum i informacji jest bardzo mało, więc postanowiłem fotografować wsio jak się za to zabiorę i będzie relacja ale zanim się za to zabiorę najpierw lektura a później robota
Ostatnio zmieniony 05 sty 2020, 19:49 przez Luka82, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Luka82
- Forum Audi 80
- Posty: 151
- Rejestracja: 23 mar 2016, 07:52
- Imię: Luk
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Małopolska
Dzięki panowie mi też się podoba
Dziś dołożyłem kolejny smaczek
Podczas montażu już nie wytrzymałem i wziąłem się za podsufitkę i powiem wam masakra, zdarłem cały sufit i wyczyściłem starą zmurszałą gąbkę.
Niech mi ktoś potwierdzi info że ponoć podsufitka jest przyklejona do dachu i mega ciężko ją odkleić? bo zamierzam w kolejnym kroku ją zdemontować i obkleić nowym materiałem ale wyczytałem że ponoć to jakaś masakra i że jak będę ją targał na chama to połamie i dupa trzeba będzie szukać używki ładnie zdemontowanej i widzę że są takowe ale po 200 zł. Więc skoro ktoś zdemontował to się da tylko ma ktoś wiedzę jak? a może nie w każdym Avanturniku była klejona do dachu?
I na koniec dnia foteczka na wycieczce po browarka by było co pić podczas prac
Dziś dołożyłem kolejny smaczek
Podczas montażu już nie wytrzymałem i wziąłem się za podsufitkę i powiem wam masakra, zdarłem cały sufit i wyczyściłem starą zmurszałą gąbkę.
Niech mi ktoś potwierdzi info że ponoć podsufitka jest przyklejona do dachu i mega ciężko ją odkleić? bo zamierzam w kolejnym kroku ją zdemontować i obkleić nowym materiałem ale wyczytałem że ponoć to jakaś masakra i że jak będę ją targał na chama to połamie i dupa trzeba będzie szukać używki ładnie zdemontowanej i widzę że są takowe ale po 200 zł. Więc skoro ktoś zdemontował to się da tylko ma ktoś wiedzę jak? a może nie w każdym Avanturniku była klejona do dachu?
I na koniec dnia foteczka na wycieczce po browarka by było co pić podczas prac