(B4 1.9 Tdi 90km) problem z płynną jazda
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 lis 2019, 12:17
(B4 1.9 Tdi 90km) problem z płynną jazda
Cześć koledzy.
Mam problem z swoją Audi 80 1.9 tdi 90km
Otóż w trakcie jazdy płynnej czy też przyspieszaniu zachowuje się tak jak by coś rozłączyło mi pedał gazu. Puszczę pedał i dołożę gazu ponownie i jest ok. I robi się to juz denerwujące
Myślałem że silnik przestanie pracować jak w trakcie tego rozłączenia gazu ale jak wdusiłem sprzęgło to pracował na wolnych obrotach jak powienien.
Na kompie żadnych błędów, jedyny błąd to jest od czujnika światła stop, czasem check się zapali na liczniku, ale wdusze hamulec i gaśnie.
Gdzie mogę szukać przyczyny?
Mam problem z swoją Audi 80 1.9 tdi 90km
Otóż w trakcie jazdy płynnej czy też przyspieszaniu zachowuje się tak jak by coś rozłączyło mi pedał gazu. Puszczę pedał i dołożę gazu ponownie i jest ok. I robi się to juz denerwujące
Myślałem że silnik przestanie pracować jak w trakcie tego rozłączenia gazu ale jak wdusiłem sprzęgło to pracował na wolnych obrotach jak powienien.
Na kompie żadnych błędów, jedyny błąd to jest od czujnika światła stop, czasem check się zapali na liczniku, ale wdusze hamulec i gaśnie.
Gdzie mogę szukać przyczyny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Niektórzy wolą wyważać otwarte juz dawno drzwi i pytać o to co zostło już napisane dziesiatki czy setki razy Ale jak już jestem to napisze po raz enty .... przyczyną twoich problemów z "brakiem gazu " jest nastawnik potencjometryczny .Natomiast kontrolka ''check " zapala się z powodu minimalnego cofniecia się czujnika pedału hamulca w miejscu osadzenia ,wystarczy go wkręcić dwa ,trzy obroty i po problemie ,oczywiscie mowa nie o czujniku dla swiateł stop ,tylko o czujniku dla kompa.Z nastawnikiem już nie jest tak wesoło ,bo żadne czyszczenie czy inne zabiegi nic tu nie pomogą ... można tylko wymienić na sprawnyPieterB pisze:Twój problem to co najmniej setkę razy był opisywany - więc google Ci wsio wyjaśni.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 lis 2019, 12:17
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 lis 2019, 12:17
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Radzę zadzwonić i się wszystkiego dopytaćPatrycjusz12 pisze:znalazłem na alledrogo taki nastawnik,
Nie ma tak dobrze ...po pierwsze to musisz wiedzieć w co masz "trafić " nastawnikiem kiedy będziesz go zakladal na dolną część pompy i upewnić się ze trafiłeś ,po drugie to kazda różnica nawet o dziesiąte mm w jego położeniu ,to zmiana dawki paliwa ...takze przy zdjęciu nastawnika z pompy , konieczne jest podlaczenie pod vaga w celu odczytania i ustawienia dawki paliwaPatrycjusz12 pisze:pytanie brzmi, czy wystarczy odkręcić stary, prykrecić nowy regenerowany czy to już wyższa szkoła jazdy przy tym?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 lis 2019, 12:17
https://allegro.pl/oferta/nastawnik-pom ... 8035332968
Taki nastawnik znalazłem kolego
Jeżeli chodzi o ustawienia komputerem to nie ma problemu, mam znajomego co fajnie ogaryna ten temat.
[ Dodano: 2019-11-20, 17:12 ]
Teraz tak kolego doczytałem pod twoim postem że kolega się tym zajmuje, może byś miał na Sprzedaż taki nastawnik?
Taki nastawnik znalazłem kolego
Jeżeli chodzi o ustawienia komputerem to nie ma problemu, mam znajomego co fajnie ogaryna ten temat.
[ Dodano: 2019-11-20, 17:12 ]
Teraz tak kolego doczytałem pod twoim postem że kolega się tym zajmuje, może byś miał na Sprzedaż taki nastawnik?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wiem z kąd , ale podejrzewałem ze znalazłeś nie to co tzreba .....nie zauważyłeś że rózni się od twojego ? na pierwszy rzut oka choćby wyjsciem powrotu paliwa ? Ty masz nastawnik potencjometryczny ,starego typu ,a ten z oferty to nastawnik indukcyjny .Twój potencjometryczny jest w zasadzie nie naprawialny ,można przy nim "pokombinować " i sprawić żeby jeszcze trochę podziałał ,ale na pewno nie bedzie to na dlugo .Różni się zasadniczo konstrukcyjnie od tego z oferty i nie jest to różnica tylko w umiejscowieniu powrotu paliwaPatrycjusz12 pisze:Taki nastawnik znalazłem kolego
Mam ale zakładam i ustawiam tylko osobisciePatrycjusz12 pisze: może byś miał na Sprzedaż taki nastawnik?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko