[B4 2.8 AAH] Jak pozbyć się bledów AC na wyswietlaczu
[B4 2.8 AAH] Jak pozbyć się bledów AC na wyswietlaczu
Panowie jak w temacie.Nie miałem u siebie ACBC .Dołożyłem całe zegary z ACBC ,podpiolem zólty kabelek do czarnej kostki,wtyczke do manetki.I wyskakuja mi błedy od AC.Dodam,ze nie chce mieć wszystkich kontrolek ,nie zalezy mi na tym.Kolejna rzecz do liczy mi zasieg,czas od zapalenia ale nie pokazuje spalanie(chwilowego i sredniego)
Co trzeba zrobić zeby ominać AC no i te spalanie zrobić?
Co trzeba zrobić zeby ominać AC no i te spalanie zrobić?
Audi A8 D3 4.2TDI 09'
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
nie podpowiem bo nie pamiętam, na forum jest link z dokładaniem AC/BC do audi , tam rozpiska pinów jest na 100%. Powodzenia!
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
https://audi80.pl/topics74/b4-1zrez ... t12677.htm
A jeździłeś czy na postoju sprawdzałeś?Miniekzgr pisze:Kolejna rzecz do liczy mi zasieg,czas od zapalenia ale nie pokazuje spalanie(chwilowego i sredniego)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Tu masz wszystko co potrzebne: http://www.mediafire.com/download/ejcge ... 0_B3B4.pdf
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
To już ogarnięte Ale Check dalej nickrzych900 pisze:https://audi80.pl/topics74/b4-1zrez ... t12677.htmA jeździłeś czy na postoju sprawdzałeś?Miniekzgr pisze:Kolejna rzecz do liczy mi zasieg,czas od zapalenia ale nie pokazuje spalanie(chwilowego i sredniego)
[ Dodano: 2020-01-21, 21:09 ]
Mam to.Wg tego robiłem,ale nie ma nic napisane jak ominać ACmaciek889 pisze:Tu masz wszystko co potrzebne: http://www.mediafire.com/download/ejcge ... 0_B3B4.pdf
Audi A8 D3 4.2TDI 09'
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Masz opis pinów. Później bierzesz pin od ostrzeżenia które chcesz zgasić i łączysz z masą.Miniekzgr pisze: Mam to.Wg tego robiłem,ale nie ma nic napisane jak ominać AC
Nie dotyczy kontrolki ciśnienia oleju bo tutaj sprawa jest bardziej skomplikowana (ale jak podłączysz poprawnie czujniki cisnienia oleju z kostki MC to nie powinna się zapalać).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Ok.Ale tam w AC we wtyczce nie ma żadnych numerów.Ahh dobra już rozumiem! Wezmę stara wtyczke zeby wygodniej bylokrzych900 pisze:No to musisz podłączyć piny od mc do ac. 7 z tej czarnej 14-to pinowej do 19 od ac, a 4 do 17. Wszystko w tym jest co maciek889 dał linka
Audi A8 D3 4.2TDI 09'
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Musisz podłączyć do czujników jak Dominik napisał. Bo jak oszukasz że czujniki pokazują prawidłowe ciśnienie to przed odpaleniem będzie piszczeć, bo będzie widzieć ciśnienie na zgaszonym silniku i uzna to za usterkę czujników ciśnienia.Miniekzgr pisze:Chcę ominac kontrolke oleju albo jakoś ją podłaczyć zeby zgasła zaraz po przekreceniu kluczyka bo teraz miga i zapiszczy dwa razy i pali się cały czas.
[ Dodano: 2020-01-22, 00:28 ]
Numeracje masz na 8 stronie PDFa a na czarnej (poprawka białej) małej wtyczce MC jest numeracja możliwe że tylko trzeba zdjąć obudowę wtyczki.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2020, 13:01 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
No ok ale ori wtyczka 14pinowa która miałem w aucie jest biała.A teraz wpięta w licznik mam czarna 10pinowa.więc czarna zostawiam w spokoju a lacze piny z ta od Ac z biała 14pinowa?maciek889 pisze:Musisz podłączyć do czujników jak Dominik napisał. Bo jak oszukasz że czujniki pokazują prawidłowe ciśnienie to przed odpaleniem będzie piszczeć, bo będzie widzieć ciśnienie na zgaszonym silniku i uzna to za usterkę czujników ciśnienia.Miniekzgr pisze:Chcę ominac kontrolke oleju albo jakoś ją podłaczyć zeby zgasła zaraz po przekreceniu kluczyka bo teraz miga i zapiszczy dwa razy i pali się cały czas.
[ Dodano: 2020-01-22, 00:28 ]
Numeracje masz na 8 stronie PDFa a na czarnej małej wtyczce MC jest numeracja możliwe że tylko trzeba zdjąć obudowę wtyczki.
Audi A8 D3 4.2TDI 09'
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'
VW Beetle Cabrio
Audi 80 b4 2.0ABT
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga