Cześć
1. Rozładował się akumulator. Po naładowaniu odpalił. Ale dopiero teraz zauważyłem w nocy, że po wyłączeniu samochodu i wyjęciu kluczyka nie gaśnie przycisk awaryjnych. Gdy przycisnę przycisk to normalnie awaryjne działają. Cały czas się świeci nawet po zamknięciu samochodu. Samochód odpala i reszta wydaje się, że jest OK. Co dokładnie może być przyczyną?
2. Czy jeśli na razie wyjmę żarówkę od awaryjnych przestanie rozładowywać akumulator? czy w tym czasie jeszcze coś innego może dodatkowo rozładowywać?
[B4 1.6 ADA] Cały czas świeci się przycisk awaryjnych
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To 15 to jest plus po zapłonie. A wycieraczki ci nie działają po wyjęciu kluczyka? Bo może przekaźnik odciążający na czas pracy rozrusznika się skleił a jak działają tez światła mijania i drogowe bez kluczyka to też może być problem z kostką stacyjki.
Jeszcze sprawdź czy dmuchawa nawiewu też przypadkiem nie pracuje bez kluczyka.
Jeszcze sprawdź czy dmuchawa nawiewu też przypadkiem nie pracuje bez kluczyka.
Po wyjęciu kluczyka:
- wycieraczki działają
- światła mijania i drogowe działają
- dmuchawa nawiewu działa
Czyli do wymiany kostka stacyjki?
Czy jeśli wyjmę kostkę stacyjki i zgaśnie przycisk awaryjnych to oznacza że na 100% winna jest kostka stacyjki?
Czy jeśli skleił by się przekaźnik rozrusznika to było by słychać że silnik trochę inaczej działa? Tzn jakieś inne odgłosy by było słychać jakby rozrusznik cały czas działał? Mi się wydaje, że słychać chyba normalnie.
- wycieraczki działają
- światła mijania i drogowe działają
- dmuchawa nawiewu działa
Czyli do wymiany kostka stacyjki?
Czy jeśli wyjmę kostkę stacyjki i zgaśnie przycisk awaryjnych to oznacza że na 100% winna jest kostka stacyjki?
Czy jeśli skleił by się przekaźnik rozrusznika to było by słychać że silnik trochę inaczej działa? Tzn jakieś inne odgłosy by było słychać jakby rozrusznik cały czas działał? Mi się wydaje, że słychać chyba normalnie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Jak odłączysz i zgaśnie wszystko to tak na 70% będzie to wina kostki bo jeszcze wkładka stacyjki lubi płatać figle (część która łączy wkładkę z kostką lubi się ułamać i może nie cofać kostki na pozycji 0 ale zwykle wtedy nie da się włączyć rozrusznika).
Mi chodzi o przekaźnik odciążający i on przy pracy rozrusznika rozłącza urządzenia. Bo jak nie masz fabrycznego alarmu ani automatycznej skrzyni biegów to rozrusznik nie ma żadnego przekaźnika po drodze. A nawet w ww. przypadkach uszkodzenie tego przekaźnika objawi się brakiem możliwości odpalenia bo one tylko rozłączają sygnał z kostki aby uniemożliwić odpalenie.
Mi chodzi o przekaźnik odciążający i on przy pracy rozrusznika rozłącza urządzenia. Bo jak nie masz fabrycznego alarmu ani automatycznej skrzyni biegów to rozrusznik nie ma żadnego przekaźnika po drodze. A nawet w ww. przypadkach uszkodzenie tego przekaźnika objawi się brakiem możliwości odpalenia bo one tylko rozłączają sygnał z kostki aby uniemożliwić odpalenie.