[B4 2.0 ABK] Auto złe pracuje na benzynie
[B4 2.0 ABK] Auto złe pracuje na benzynie
Witam posiadam Audi 80 B4 2.0 ABKlpg auto na gazie jeździ w miarę normalnie instalacja jakas stara nie sekwencja ale na benie jak jest zimny to pali na dotyk po nagrzaniu trzeba kręcić i obroty ma tylko do 2000 i spadają aż do zgaszenia silnika przepływomierz naprawiamy niebieski czujnik wymieniony chociaż lepiej jest jak jest wypiety na takim ręcznym ciągu błędów nie pokazuje prosze o jakies sugestie pozdrawiam Mirek
Cześć,
do sprawdzenia i ogarnięcia masz sporo rzeczy. Napiszę Ci to co ja bym zrobił. Początkowo sprawdziłbym lambde, czujnik temperatury, przepływomierz i w razie potrzeby doprowadziłbym do stanu cacy. Później gdybym to ja miał abk to nie zastanawiałbym się nawet nad zmianą instalacji gazowej na sekwencję oczywiście ze zmiana przewodów, świec, kopułki i palca aparatu zapłonowego. Ja zawszę wybieram podzespoły beru jeśli chodzi o instalację wysokiego napięcia. Nie wiem jak jest dokładnie w ABK ale w ABT jeśli nie ustawisz dobrze centralki sterującej od gazu to na benzynie będzie kicha. Jeśli jest to ABK w zwykłym gazie to mógł dostać strzała w dolot i rozpierdynić tam co nie co i dlatego Ci kuleje na benzynie. Sporo troche tej analizy w/g mnie. Chyba każdy się z tym zgodzi, że bezpośrednio z tego co napisałeś wniosków wyciągnąć nie można. W zależności co by się działo to szukałbym usterek dalej, albo miałbym satysfakcję że udało się coś naprawić. Niestety te auta są leciwe i wymagają czasami cierpliwości. Ja mam już drugą 80 b4 od 2011 roku i przekonałem się, że jeśli ogarniesz fure i zadbasz o nią należycie to tam nie ma co się zbytnio zepsuć. Powodzenia.
do sprawdzenia i ogarnięcia masz sporo rzeczy. Napiszę Ci to co ja bym zrobił. Początkowo sprawdziłbym lambde, czujnik temperatury, przepływomierz i w razie potrzeby doprowadziłbym do stanu cacy. Później gdybym to ja miał abk to nie zastanawiałbym się nawet nad zmianą instalacji gazowej na sekwencję oczywiście ze zmiana przewodów, świec, kopułki i palca aparatu zapłonowego. Ja zawszę wybieram podzespoły beru jeśli chodzi o instalację wysokiego napięcia. Nie wiem jak jest dokładnie w ABK ale w ABT jeśli nie ustawisz dobrze centralki sterującej od gazu to na benzynie będzie kicha. Jeśli jest to ABK w zwykłym gazie to mógł dostać strzała w dolot i rozpierdynić tam co nie co i dlatego Ci kuleje na benzynie. Sporo troche tej analizy w/g mnie. Chyba każdy się z tym zgodzi, że bezpośrednio z tego co napisałeś wniosków wyciągnąć nie można. W zależności co by się działo to szukałbym usterek dalej, albo miałbym satysfakcję że udało się coś naprawić. Niestety te auta są leciwe i wymagają czasami cierpliwości. Ja mam już drugą 80 b4 od 2011 roku i przekonałem się, że jeśli ogarniesz fure i zadbasz o nią należycie to tam nie ma co się zbytnio zepsuć. Powodzenia.
Witam dziękuję za zainteresowanie tak dostała strzała w dolot klapka była zablokowana i trzymała wysokie obroty i to zostało naprawione tj klapka wyprostowany i podklejona silikonem dla szczelności chodzi plynnie a potencjometr nie ma przerw cały dolot wydaje mi się szczelny psikalem ,plakiem niebieski nowy sondę sprawdzę jak będzie pogoda, zaworek ten na listwy paliwowej nie kapie a tego vaga musze opanować przepraszam za błędy piszę z tel dzisiaj nawet na benzynę nie trzyma obrotów faluja prawie do zgarnięcia pozdrawiam Mirek
[ Dodano: 2020-03-10, 20:37 ]
A może jest ktos z okolic zielonej góry jeszcze raz pozdrawiam.
[ Dodano: 2020-03-10, 20:37 ]
A może jest ktos z okolic zielonej góry jeszcze raz pozdrawiam.
Witam ten przekaźnik 30 lutowalem i testowałem
[ Dodano: 2020-03-11, 18:39 ]
[ Dodano: 2020-03-11, 18:42 ]
Nie wiem czy to o to chodziło
Te błędy z przeplywomierzem i czujnikiem temp to chyba moje bo odlanczalem ta sonda mnie niepokoji a ona chyba by tak nie robiła
Dawałem ten pin na masę i bylo bez zmian
[ Dodano: 2020-03-11, 18:39 ]
[ Dodano: 2020-03-11, 18:42 ]
Nie wiem czy to o to chodziło
Te błędy z przeplywomierzem i czujnikiem temp to chyba moje bo odlanczalem ta sonda mnie niepokoji a ona chyba by tak nie robiła
Dawałem ten pin na masę i bylo bez zmian
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
nie, nie o to, to tylko screeny a nie logi, a po nich widać tylko jakąś tragedię ale niestety nie podejmę się diagnozy z tego gdyż nie rozumiem niektórych wartości a w dodatku nie wiem czy są prawdziwe, więc jedynie mogę cię w błąd wprowadzić.Mir90 pisze:Nie wiem czy to o to chodziło
Mogę ci powiedzieć że ecu jest w trybie awaryjnym zapewne.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Mir90, Ty to raczej nie uda ci się chodź nie znam tego urządzenia, ja miałem na myśli taki program jak VAG COM.
Z tego co wrzuciłeś to jedynie wynika i to nie na 100% że ecu w ogóle nie widzi przepływomierza i podparta przepustnica jest. Ale to tak jak mówię nie jestem pewien tych danych. A w dodatku z grupy 000 widzi tylko 4 parametry a brak jest jeszcze 6.
Z tego co wrzuciłeś to jedynie wynika i to nie na 100% że ecu w ogóle nie widzi przepływomierza i podparta przepustnica jest. Ale to tak jak mówię nie jestem pewien tych danych. A w dodatku z grupy 000 widzi tylko 4 parametry a brak jest jeszcze 6.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko