Witam.
Problem z obrotami pojawił się po podłączeniu akumulatora.
Wpadła mi nasadka klucza między akumulator a filtr powietrza , wsadziłem tam rękę i odtąd problem się pojawił.
Po odpaleniu na benzynie są wysokie obroty 1600~1800, po przełączaniu na gaz jest znośnie ale obroty są w przedziale 900~1000 i wydaje się że zaczyna szarpać budą.
Zauważyłem oberwany przewód zaznaczony na zdjęciu prawdopodobnie przeze mnie, ale jest już zlutowany i została założona koszulka.
Niestety to nie pomogło.
Zauważyłem też na podłodze zieloną zaślepkę:
lecz miejsca z którego mogła się ułamać nie jestem w stanie znaleźć.
Występuje jeszcze jedna taka w tym miejscu gdzie wkładałem rękę.
Ktoś się orientuje z czego mogła się wyłamać?
Ewentualnie co jeszcze może być przyczyną?
Czytałem że problem z obrotami może być spowodowany uszkodzeniem nastawnika przepustnicy ale wcześniej nic podobnego sie nie działo, chyba że nastąpił zbieg okoliczności.
Pozdrawiam
Edytowano:
Już znalazłem przyczynę.
Nad drugą zieloną zaślepką było urwane miejsce po zaślepce która odleciała.
Można zamknąć.
[B4 2.0 ABT] Wysokie obroty po odpaleniu na benzynie - już r
[B4 2.0 ABT] Wysokie obroty po odpaleniu na benzynie - już r
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2020, 17:39 przez marek2020, łącznie zmieniany 2 razy.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko