Witam, Cześć!
Od niedawna jestem szczęśliwym ( narazie ) posiadaczem Coupe 2.3 E.
Rok produkcji 1990.
Pierwsze problemy:
- skrzynia nie reaguje na kick down
- przy zwalnianiu i redukowaniu odczuwalne jest szarpnięcie głownie przy małych prędkościach
- czasami szarpnięciu towarzyszy delikatny pisk
- czasami przy gwałtownym wdepnięciu pedału gazu słychać było pisk z napędu - niby wchodzi na obroty.
- magiczny przycisk sport nie działa - nie ma wpływu na reakcje skrzyni mimo, że dioda na nim się zapala.
Normalnie na 1, 2, 3 ładnie się zbiera.
W górę biegi wskakują praktycznie bez odczuwalnie, miękko... może czasami drobny poślizg.
Wczoraj zerwał mi się nowy pasek klinowy - WHY??
Auto ma przejechane 105 000 i wszystko na to wskazuje.
Nie wymieniałem oleju w skrzyni jeszcze.
Dzięki
J.
[B3 2.3 NG] Audi Coupe 1990
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 kwie 2020, 08:41
- Lokalizacja: Łódź
Cześć Po kupnie powinieneś się zainteresować skrzynią. W automacie ważna jest wymiana oleju jak w silniku kolego. Ziom w pracy kupił Vaga w automacie, gdybym mu nie nagadał hmm mechanik powiedział że ma szczęście bo oleju było mało. Kazał mu za jakiś czas przyjechać żeby jeszcze raz wymienić. Ale to od niego zależy czy to zrobi. Pasek nowy hmm albo feler albo coś źle złożone lub coś blokuje np pompa klimy(jeśli masz lub inne ustrojstwo na pasku) i ten pisk pochodzi właśnie z niej. Hmm albo ciężką nogę masz bo auto z przebiegiem 105 tyś musiało stać więc musi się rozjeździć więc będą go trapić różne problemy. Hej