Jako że trzeba wygodnie jeździć na co dzień a model C5 bardzo mi się spodobał to granatowe Quattro zmienia właściciela a jego miejsce zajmuje A6 Na początku szukałem z silnikiem 2,7Biturbo lecz po opiniach zrezygnowałem więc zacząłem szukać 2.8 V6 no i trafiła się V8 z mocą 299 km no prawie na wypasie Troche roboty mnie z nią czeka ale myślę że warto mimo wszystko
Plany:
- felga na lato jakaś fajna 18tka
- ciemne szyby
- doprowadzić do ładu i składu
- wydech taki troche ostrzejszy
- może zderzaki RS wraz z dokładkami MaxTom
- lekkie obniżenie
Najlepiej leżące koło w C5.
Myślałem też nad nim do mojej. Albo 18'tka z rs6 albo stary Avus z D2.
Ale nie ukrywam, że wnętrze też z chęcią bym zobaczył.
w przyszłości będą recaro granatowe, drewno będzie oklejane na niebiesko bądź alacarbonem z eski bo chce z niej zrobić eske zarówno z wyglądu jak i z mocy zobaczymy jak to dalej szło będzie, muszę też białą swoją się zająć aby git był na następny rok bo w tym roku już nie wyjeżdzam białą
miałem takie same ciemne dekory drewna,mi się podobało dużo gorsze były te jasne matowe,nie wiem kto to projektował błotniki też będziesz zmieniał pod eske??
miałem takie same ciemne dekory drewna,mi się podobało dużo gorsze były te jasne matowe,nie wiem kto to projektował błotniki też będziesz zmieniał pod eske??
nie muszę wersja V8 z wyglądu od Eski się różni tylko tylnym zderzakiem i grillem oraz lusterkami i chromowanymi relingami, wewnątrz recaro, decorami i podsufitką także za dużo nie muszę zmieniać aby mieć eSkę