Witam
Proszę o Waszą opinię.
Po ostatnich pracach (regeneracja turbo, uszczelniacze zaworów, nowe popychacze,OCT) samochodzik słabo się zbiera z dołu:(
Jeśli zależy mi głównie na większym momencie, dostępnym z samego dołu, to czy nowy sterownik z modyfikowanym softem da mi właśnie to?
No i bardzo nie chciałbym brązowego dymu przy przegazowaniu... Da się?
Na chwilę obecną-powiem szczerze- silnik trochę oleju bierze, przy starcie delikatny siwy dymek, ciągle katalizator i EGR, wtryski, turbo rozmiary fabryczne.
Chociaż do kolegi Muniora daleko mi (mieszkam na Sląsku) to może wyjazd do niego i jego ocena stanu autka to najlepsze rozwiązanie?
PS
Ale jeszcze przed decyzją, w sobotę audi i ja robimy za zestaw weselny- wrzucę zdjęcia:)
[1.9 tdi cabrio] aby lepiej się zbierał
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [1.9 tdi cabrio] aby lepiej się zbierał
Na początek auto pod VAG podpiąć , sprawdzić wartości kąta wtrysku i dawki paliwa , sprawdzić błędy.
Przejrzyj wężyki wokół N75 i turbo - czy są poprawnie podłączone.
Podstawowa modyfikacja to wtryskiwacze AFN i Ecu 16 Bit z programem.
Auto o wiele żwawsze jest wtedy , jak dymek będzie z tyłu , to skręcić sztangę w turbo o 2 obroty.
Przejrzyj wężyki wokół N75 i turbo - czy są poprawnie podłączone.
Podstawowa modyfikacja to wtryskiwacze AFN i Ecu 16 Bit z programem.
Auto o wiele żwawsze jest wtedy , jak dymek będzie z tyłu , to skręcić sztangę w turbo o 2 obroty.
- Maciek.
- Forum Audi 80
- Posty: 162
- Rejestracja: 11 sie 2011, 10:31
- Imię: Maciej
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: SBE
Re: [1.9 tdi cabrio] aby lepiej się zbierał
Jeżeli jesteś fejsbukowy to możesz napisać do Bartka, może coś poradzi: https://www.facebook.com/Audi-80-by-mrD ... 091482549/
Re: [1.9 tdi cabrio] aby lepiej się zbierał
Korzystając z Vaga ustawiłem (już dość dawno temu ) dawkę 4,5 czy też 5, wyprzedzenie 49, czyli wartości książkowe , korekty na wtryskach od 0,30 do 0,65. Logów dynamicznych nie zrobię bateria padła w laptopie:( Sprawdziłem klapkę WG-zaczyna uchylać się przy 0,7 do 0,75 bara (chociaż manometr którego używałem lichy ) N75 podmieniony, wężyki wymienione, chwilowy bypass zrobiony- tu mam zagwozdke, z bypasem auto zachowuje się jak i z N75- chociaż jechałem tylko kawałek i wolno...
Dodano po 2 godzinach 12 minutach 9 sekundach:
Reasumując Czy jeśli podniosę moc do tych powiedzmy 110 , ne zależy mi na czymś więcej- tak jak pisałem chcę tylko a by auto lepiej się zbierało na dolnych obrotach, to czy będzie kopcić?
Dodano po 2 godzinach 12 minutach 9 sekundach:
Reasumując Czy jeśli podniosę moc do tych powiedzmy 110 , ne zależy mi na czymś więcej- tak jak pisałem chcę tylko a by auto lepiej się zbierało na dolnych obrotach, to czy będzie kopcić?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [1.9 tdi cabrio] aby lepiej się zbierał
5 mg , trochę mało.
3 mg ustawić i obserwować jak z dymem będzie.
Nawet same wtryski Afn założysz to poczujesz poprawe, ale dla lepszego efektu jeszcze dołożyć ecu 16 bit i program , to będzie już fajnie.
Sam dziś w avancie wstawiłem wtryski AFN , poczatkowo ustawiłem dawkę 3,8 mg , ale dymu nie było , to zwiekszyłem do 3 mg i jedzie się przyzwoicie , trochę puchnie w dolocie , miałem Vaga podpiętego , to 58 stopni w dolocie było , ale za zewnątrz 35.
3 mg ustawić i obserwować jak z dymem będzie.
Nawet same wtryski Afn założysz to poczujesz poprawe, ale dla lepszego efektu jeszcze dołożyć ecu 16 bit i program , to będzie już fajnie.
Sam dziś w avancie wstawiłem wtryski AFN , poczatkowo ustawiłem dawkę 3,8 mg , ale dymu nie było , to zwiekszyłem do 3 mg i jedzie się przyzwoicie , trochę puchnie w dolocie , miałem Vaga podpiętego , to 58 stopni w dolocie było , ale za zewnątrz 35.