Kupilem 7 lat temu Audi 80 B3 1.8S kod silnika PM stworzona w 1990r. z usterka wycieraczek. Nie wracaja na pozycje 0 automatycznie i nie dzialaja tryby czasowe. Oczywiscie chcialem to naprawic zeby lala chodzila jak ja stworzono lecz tego problemu do dzisiaj nie rozwiazano po licznych wizytach u roznych mechanikow. Mieszkam w Holandii i od tego roku nikt przegladu mi nie podbije jak wycieraczki nie sa w 100% sprawne.
Wzialem sprawy w swoje rece i jechalem po kolei wedlug informacji ktore na tym forum znalazlem:
- Silniczek wycieraczek wymieniony i wtyczke od silniczka tez mierzylem 13v mam na multimetrze
- Przekaznik wymieniony i sprawdzony w drugiej takiej samej Audi i dziala wiec przekaznik jest ok jednak u mnie nie slysze pukania
- Manetka nowa przylutowana
- Sciagnalem polke pod nogami kierowcy i zaczal ogladac kable i wtyczki ale nie widze nic specjalnego
Tutaj pojawia sie moje pytanie bo chce zabrac sie za rozebranie skrzynki z bezpiecznikami bo podejrzewam ze moze sciezka jest ktoras walnieta (zobacz przykladowe zdjecie ponizej).

Co o tym sadzicie ? Dobrze mysle czy moze macie jakies inne pomysly ktore moglbym wyprobowac ?
Z gory bardzo dziekuje za Wasza pomoc
 !
  !Do uslyszenia,
Maciek
 
							









 
 


 
 
 
 
 . Druty do gniazdek, zaplon odpale i je polacze. Tylko czego sie spodziewac ? Jak wlacze bieg 1 to wycieraczki powinny zadzialac ? Bo jak narazie to bieg 1 nie dziala wogole jak na zalaczonym wczesniej filmiku.
. Druty do gniazdek, zaplon odpale i je polacze. Tylko czego sie spodziewac ? Jak wlacze bieg 1 to wycieraczki powinny zadzialac ? Bo jak narazie to bieg 1 nie dziala wogole jak na zalaczonym wczesniej filmiku.




 
