Cabrio turbo street bandito [ 2.0 -> 1.8 T ] by Jaki
Będę jechał przed 17 to zrobię foty kolego. O pieniądzach nie chciałem pisać . Farta się ma jak coś taniej się wyrwie. Mnie koleś sprzedał kompletny silnik z wiązkami za 1000zł. I przywiózł za paliwo bo nie chciał żeby go oskurkowali po drodze z fantów. Sam do tej A4 swapował na V8 4.2. Gdyby nie on pewnie bym tego nie robił.Tak jak Ty 1.8 T , ja polecam silnik AAH ABC z A4 bo to są optymalnie rozwinięte 12V. Pozbawione wad i trochę z innymi rozwiązaniami niż poprzedniczki.
Tak na marginesie to Twój życiorys wozików też jest dość wybitny i ciekawy jak dla mnie.Pozdrawiam
Tak na marginesie to Twój życiorys wozików też jest dość wybitny i ciekawy jak dla mnie.Pozdrawiam
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Ogólnie jestem za każdym modowaniem aut. Wszystko co sprawi że samochód jest bardziej spersonalizowany ja się pod tym podpisuje. Wiadomo wszystko w ramach dobrego smaku ale nie koniecznie wg obowiązujących trendów. W przeciwnym razie wszyscy byśmy mieli jednakowe samochody a nie o to chodzi. Silnik wybrałeś rewelka. Dobrze się złożyło że akurat trafiłeś. Za te pieniądze grzech nie brać.Slawo777 pisze: Twój życiorys wozików też jest dość wybitny i ciekawy jak dla mnie.Pozdrawiam
Ja całego Passata kupiłem za 1700 złotych i dzięki temu mogłem zrobić swapa i dlubac dalej. Uważam że też zapłaciłem grosze.
Najgorsze to są te wszystkie "rarytasy" lampy, liczniki i inne duperele. Każdy sprzedający uważa ze ma nie wiadomo co i chce górę pieniędzy za byle śrubkę.
Co do samochodów to fakt zgadzam się miałem ich już ponad 60. Opis jest nie aktualny bo miałem już 8 Chryslerow hehe i teraz kolejne 2 przypłynęły
Podejrzewam że na sprzedaż w większości lub pod zamówienie te bryki. Oglądam na YT kanał FastHog.
Coś trzeba robić i lubić co się robi a Ty pewnie jeszcze łączysz też to z pasją. Więc git malina
Ceny fakt ludzie mają wyobraźnie,to co sobie życzą za np soczewki,listwy progowe co mi się mażą a w ASO to już w ogóle jajca. To ponad 6tyś trzeba dać z Allegro np plus dwa razy przesyłka bo jeden ma to a drugi tamto i modlić się żeby dotarły w całości. Wielka szkoda że tak jest.
Coś trzeba robić i lubić co się robi a Ty pewnie jeszcze łączysz też to z pasją. Więc git malina
Ceny fakt ludzie mają wyobraźnie,to co sobie życzą za np soczewki,listwy progowe co mi się mażą a w ASO to już w ogóle jajca. To ponad 6tyś trzeba dać z Allegro np plus dwa razy przesyłka bo jeden ma to a drugi tamto i modlić się żeby dotarły w całości. Wielka szkoda że tak jest.
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Uważam tak samo. Przed to wiele projektów nigdy nie będzie skończonych bo ceny są chore. Dużo normalnych aut nie zostanie odrestaurowanych również bo jak za 3 rzeczy trzeba zapłacić tyle co za sam samochód to później zostaje auto z potłuczona blenda i chińskimi lampami. Budując cabrioleta czy coupe trzeba dać sobie plan na długie lata i nie patrzenie absolutnie na koszta jeżeli auto robi się dla siebie.Slawo777 pisze:Wielka szkoda że tak jest.
A co do samochodów to właśnie ze nie bo tyle aut miałem swoich własnych nie na handel hehe.
Mam listę wozikow które mi się od dzieciaka podobały i po prostu kupowałem, zamieniałem itd. Tych które miałem na handel nie liczyłem.
Sprowadzalem zawsze "fajne" auta które mi się podobają i które kupiłbym dla siebie. Tymi samochodami cieszę się miesiąc dwa czasem pół roku i sprzedaje dalej. Dla tego ciągnę tak dużo Chryslerów, bo są zajebiste. Niespotykane.
Życie jest krótkie i szkoda czasu na nudne samochody
Dla tego jeżdżę na codzień cabrioletem
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Re: Cabrio turbo street bandito [ 2.0 -> 1.8 T ] by Jaki
Wirus nie wirus, zakupy trzeba robić
W moje ręce wpadła nowiutenka oryginalna nigdy nie używana, jeszcze zapakowana, chłodnica wody AKG. Wzmacniana, super ekstra wydajna.
Ciąg dalszy zakupów.
Zaczynam kompletować sprzęgło.
Wzmocniony docisk pochodzi z legendarnej 2.2 Turbo Dreda i zdolny jest do przekazania 700nm i 600 koni. Dziękuję, polecam dla dzieci.
Kolejny szybki up.
Drążek panharda z regulacją leży już w kącie.
W moje ręce wpadła nowiutenka oryginalna nigdy nie używana, jeszcze zapakowana, chłodnica wody AKG. Wzmacniana, super ekstra wydajna.
Ciąg dalszy zakupów.
Zaczynam kompletować sprzęgło.
Wzmocniony docisk pochodzi z legendarnej 2.2 Turbo Dreda i zdolny jest do przekazania 700nm i 600 koni. Dziękuję, polecam dla dzieci.
Kolejny szybki up.
Drążek panharda z regulacją leży już w kącie.
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Re: Cabrio turbo street bandito [ 2.0 -> 1.8 T ] by Jaki
Ostatnio zmieniony 16 lip 2020, 16:30 przez JakiBoY, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Cabrio turbo street bandito [ 2.0 -> 1.8 T ] by Jaki
Panie kolego ale żeś pracy włożył. Tyle gadamy A ja dopiero teraz chwilę wsiadłem i poczytałem co tam pomodziles. Aż żałuję że ja wsadzilem ADR zamiast AEBa. Ale jak to mówią projekt się nie kończy
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Re: Cabrio turbo street bandito [ 2.0 -> 1.8 T ] by Jaki
Otóż właśnie, projekt się nigdy nie kończy.
Znudzi Ci się adr to wsadzisz sobie aeba.
Ważne że masz dobrą, zdrową już bazę do dalszych modów. Adr zły nie jest. Uważam że jest znacznie lepszy od tych starych v6. Bo poza dźwiękiem to się raczej tylko kulają a apetyt na paliwo jest niewspółmierny do mocy. Nawet diesel jest w mojej opinii lepszy od v6. Bo można dosyć tanio zrobić moc. Niezawodność i to że każdy zna te silniki czyni je śmiesznie tanimi w modach i naprawach.
Wrzucaj fotki z postępów bo nie każdy ma insta.
A co do reszty, to fakt. Masę roboty miałem z autem i jeszcze wiele przede mną. Pomijając to co kupiłem a w co jeszcze auta nie uzbroiłem to mam jeszcze sporo planów.
Kolejny up!
Nie wiem kiedy do kraju wrócę przez te ograniczenia. Ale sterta gratów rośnie.
Łoże lewarka zmiany biegów mam już zmęczone więc short shifter od Desa już czeka.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 68
- Rejestracja: 19 mar 2009, 20:30
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Proszowice
Re: Cabrio turbo street bandito [ 2.0 -> 1.8 T ] by Jaki
Widzę że dużo się dzieje w temacie Gdzie zamawiałeś zaślepki halogenów? I czy jest opcja kupienia takich (identycznych jak Twoje) bo byłbym zainteresowany
- JakiBoY
- Forum Audi 80
- Posty: 197
- Rejestracja: 02 maja 2017, 20:56
- Imię: Mateusz
- Model: Inny
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 1,8 AEB
- Lokalizacja: CinCinaty
- Kontakt:
Re: Cabrio turbo street bandito [ 2.0 -> 1.8 T ] by Jaki
Ktoś wystawił wloty z halogenami od prosiaka na eBay i udało mi się je za grosze wylicytować.
Widziałem identyczne też plastikowe po około 140 funtów też ze światłami hella. Oryginały kosztują i ponad 1000 funtów
Tylko ze w prosiaku "halogen" spełnia rolę pozycyjnego światła dla tego jako halogen jest słabe. Kupiłem więc halogeny hella micro de, które są bardzo mocne i też montują je do prosiaka.
U mnie zamiast chłodzić hamulce to poprowadziłem kanał do filtra powietrza z wlotu.
Poszukam Ci zaraz tych wlotów może coś znajdę. (od początku nie interesowały mnie absolutnie żadne laminaty. Chciałem plastik)
UP!
Jest belka V6
UP upa!
Są też gumy narożne przy lusterkach