Cześć,
Mam pytanko odnośnie cewki zapłonowej. W moim aucie jest wydaje mi się ta starszego typu. Z oddzielnymi modułami. Natomiast w sprzedaży widzę wyłącznie takie zintegrowane w jedną całość. Czym one się różnią? Czy w przypadku instalacji LPG robi to różnicę? W swojej cewce widzę jakieś dodatkowe 2 przewody (są pod tymi kapturkami na fotce w załącznikach, nie wiem dokąd idą, ale różnią się od reszty kabli, więc zakładam że to coś od LPG. Większość tych nowych cewek ma nad wtyczką taką jakby klapkę z czymś w rodzaju elektrod (nie znam się, tłumaczę jak to widzę), czy to miejsce odpowiada miejscu przewodów od LPG w starej cewce? W załącznikach dodałem fotkę poglądową tego o czym mówię.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
[80 B4 ABT] Cewka zapłonowa.
- 3milus
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 lip 2019, 10:37
- Imię: Emil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Łódź
[80 B4 ABT] Cewka zapłonowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4653
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [80 B4 ABT] Cewka zapłonowa.
Tak te dwa kable sa od lpg. ten na zacisku 15 to plus po zaplonie a 1 sygnal obrotów. I trzeba je przeniesc na nowa cewke
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga