Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 2.0 90km] Problem z Zegarami temp. i poziomu paliwa

ODPOWIEDZ
las12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 105
Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
Imię: Grzegorz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg
Lokalizacja: Łabowa

nie dziala predkosciomierz ani obrotomierz wskazanik temp oraz wskqznik paliwa

Post autor: las12 » 09 sie 2020, 21:56

received_749423932488333.jpeg
witam panowie samochod audi 80 b4 2.0 90 km silnik ABT jak w tytule nie działa predkosciomierz ani obrotomierz ani licznik kilometrów oraz żadna z kontrolek. I nagle stracil ładowanie a nie nie świeci kontrolka od ładowania. pomozcie Czytałem o tym ale postanowiłem dodać swój temat. Jakiechs porady co może być przyczyną usterka mechaniczna , elektryka ktos cos podpowie . Zaznaczam jestem zielony z takiej naprawy i trochę boje się rozbierać. Lepiej kupić inny licznik czy go naprawiać. Jak sie do niego zabrać bo nie widzę srub żeby go odkręcić. Ktos podopowie jak sie do tego zabrać aczkolwiek zaznaczam boje się za to zabierać.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4643
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: nie dziala predkosciomierz ani obrotomierz wskazanik temp oraz wskqznik paliwa

Post autor: maciek889 » 10 sie 2020, 10:52

Zobacz czy bezpiecznik nr 12 masz niespalony i czy się jego gniazdo nie stopiło.

A wyjmowanie licznika to trzeba najpierw odkręcić pokrywę kolumny - dwa wkręty po bokach do dołu i możesz górę ściągnąć i pod spodem masz już śruby licznika. Aby odpiąć te dwie kostki po bokach trzeba najpierw odciągnąć te fioletowe zabezpieczenia. Najlepiej do odpinania kostek przechylać licznik aby uzyskać lepszy dostęp.