Szanowni klubowicze,
moja 80-ka 1,9 TDI na Pierburgu ma taki problem: na zimnym silniku po uruchomieniu jedzie "normalnie" około 1 km ( normalnie, czyli wkręca się na obroty) po czym znika doładowanie i samochodem nie da się jechać z powodu braku mocy. Gdy silnik już się rozgrzeje moc powoli wraca i jedzie wydaje się - normalnie. Wykonałem logi dynamiczne i statyczne - lecz na rozgrzanym silniku, czyli gdy moc wróciła. Myślę, że dla tego przypadku wykonam jeszcze jutro logi dynamiczne w momencie, gdy silnik nie ma siły i dołączę je do forum.
Zerknijcie proszę i podpowiedzcie, jak mogę zaradzić tej sytuacji.
Dzięki z góry.
Linki do logów:
http://vaglogi.pl/log-000_6XNS9tI.html
http://vaglogi.pl/log-011_MpB5hp.html
[B4 1.9 TDI 1Z] Brak turbo na zimnym silniku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: [B4 1.9 TDI 1Z] Brak turbo na zimnym silniku
Doładowanie to Ci raczej nie znika . Błedy odczytywałeś ? równie dobrze może szwankować przepływomierz i też nie bedzie jechał .Zrób log 003 ze wskazaniami z przepływomierza w momencie kiedy go zamula i 011 z doladowaniem i powinno być widać co jest przyczyną
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 07 gru 2009, 20:26
- Imię: Marek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [B4 1.9 TDI 1Z] Brak turbo na zimnym silniku
Zrobiłem dziś rano przed pracą logi grupy 003:
http://vaglogi.pl/log-003_74SZY9.html
czy podobny objaw może dawać nieszczelność w układzie, czy to jednak będzie przepływomierz?
Jeśli przepływomierz, to warto kupić oryginalną używkę, czy jednak nowy zamiennik Twoim zdaniem ?
Dzięki.
No i błędy, jakie się pojawiły:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
http://vaglogi.pl/log-003_74SZY9.html
czy podobny objaw może dawać nieszczelność w układzie, czy to jednak będzie przepływomierz?
Jeśli przepływomierz, to warto kupić oryginalną używkę, czy jednak nowy zamiennik Twoim zdaniem ?
Dzięki.
No i błędy, jakie się pojawiły:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Re: [B4 1.9 TDI 1Z] Brak turbo na zimnym silniku
Przepływka martwa ,tak jak sugerowałem ,dlatego ledwo się zbiera i nie reaguje na gaz .Jak rozważasz zakup przepływomierza to z używkami szczególnie tymi dwudziestoparoletnimi bywa czesto tak że po jakimś czasie po prostu też padają ,takze jak uzywka to szukać ori ale nowszej z lat 2000 wzwyż .W przypadku zamieników ,szkoda kasy .Jak ktoś zamierza kupic nowy ori przeplywomierz za kilkaset złotych ,to warto przemyśleć czy nie lepej za tą kwotę nie zakupić tuningowanego sterownika z immo off ,gdzie prócz dodatkowych koników , przepływomierz jest wykastrowany z softu i nie jest już potrzebny ,bo dawkowanie odbywa się na podstawie cisnienia doładowania.W razie czego posiadam takie "cuda " także jak by co to PW
-
- Forum Audi 80
- Posty: 11
- Rejestracja: 07 gru 2009, 20:26
- Imię: Marek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Rybnik
Re: [B4 1.9 TDI 1Z] Brak turbo na zimnym silniku
Były to objawy uszkodzonego przepływomierza, MUNIOR pomógł swoim ECU, Audi śmiga elegancko. Temat do zamknięcia. Dzięki