witam. moje pytanie brzmi czy jest roznica w zaworach n108 miedzu silnikiem 1z a afn.
bo zamontowałem pompe afn i chce zapalic i nic bo paliwo idzie na wtryski ale kat wtrysku probuje zmienic i nic cały czas 255...
mozliwe jest zeby zawor n108 był jakos uszkodzony . jak to sprawdzic w garazowych sytuacjach...
audi 80 1z zawor n108
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Re: audi 80 1z zawor n108
Pamiętam, że jak zmieniałem pompę w 1Z na afn'owską po ustawieniu rozrządu książkowo, czyli blokada w koło pompy, zapłon był całkowicie opóźniony, czyli w BS 000 same zera. Po przestawieniu koła pompy o ząbek do przodu (koło obrót w prawo względem całości rozrządu) można było normalnie ustawić kąt wtrysku.
Spróbuj cofnąć o ząbek do tyłu bo wygląda na to, że masz poza zakresem, ale w drugą stronę.
Spróbuj cofnąć o ząbek do tyłu bo wygląda na to, że masz poza zakresem, ale w drugą stronę.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE
Re: audi 80 1z zawor n108
włąsnie kombinowałem ta i nic niedalo i teraz kwestia tego zaworka n108 czy on niesprawia poblemow u mjnie bład tylko dwa g70 to przeplywka i kat wtrysku....Mzet pisze: ↑19 paź 2020, 19:48Pamiętam, że jak zmieniałem pompę w 1Z na afn'owską po ustawieniu rozrządu książkowo, czyli blokada w koło pompy, zapłon był całkowicie opóźniony, czyli w BS 000 same zera. Po przestawieniu koła pompy o ząbek do przodu (koło obrót w prawo względem całości rozrządu) można było normalnie ustawić kąt wtrysku.
Spróbuj cofnąć o ząbek do tyłu bo wygląda na to, że masz poza zakresem, ale w drugą stronę.