oj tak
Audi 90 B4 CS by Kolorowy
Re: Audi 90 B4 CS by Kolorowy
Prezent sztos Fajnie że cały czas lecisz do przodu, o to chodzi. Tylko jak widzę to wiązkę w klapie i tak za jakiś czas pewnie będziesz poprawiał, ile cm kabli wstawiłeś? Bo jak krótki fragment (a tak widać po zdjęciu) to i tak Ci się zaraz zagnie, dopiero jak wstawisz min. pół metra tak żeby się nie ruszało na lutowaniu to trzyma wtedy
Re: Audi 90 B4 CS by Kolorowy
Hej wszystkim!
Dawno nie było żadnych up'ów, jednak bardzo mało się działo z 90-tką. Myślałem w zeszłym roku, że nadszedł czas na jej emeryturę. Jednak dzielnie musiała służyć mi do zeszłego miesiąca ale o tym później...
Przez cały ten okres naszej nieobecności na forum nie zdarzyło się nic spektakularnego ...
Babcia bez żadnych awarii dzielnie woziła mnie jako jedyne daily.
Zmieniłem jej przednie głośniki na ori Nokii, w końcu zaczęło to znośnie grać.
W prezencie od naszego forumowicza, w zasadzie za pomoc w sprzedaży pięknego avanta dostałem prześliczną drewnianą gałeczkę. Serdecznie Cię pozdrawiam kolego Luki
Następnie udało mi się dorwać lampy USA w dużo lepszym stanie niż moje, za śmieszne pieniążki.
A po jakimś tygodniu, czy dwóch pojechałem po tylny zderzak USA z tego samego samochodu! Szkoda, że jedna z nielicznych w kraju 90 B4 poszła na części. Jednak dzięki temu udało mi się dorwać zderzak w kolorze i dość znośnym stanie.
Teraz już wiem, jak dużo elementów układanki brakowało do założenia tego zderzaka który leżakuje u mnie w piwnicy od półtora roku.
No i przy 90-tce to w zasadzie na tyle, aktualnie stoi sobie i czeka na sensowne dopieszczenie. Pewnie minie jeszcze jakieś pół roku zanim zabiorę się do tego.
Całkiem niedawno zakupiłem dość fajne daily, które możecie znać z fanpage Audi 80 1.9TDI by Lelo. Kupiona za sensowne pieniążki, maszyna z dość mocno podkręconą mocą. Jeździ bardzo przyjemnie i z daleka jakoś nawet wygląda
Jest to sedan z 94 roku standardowo 1.9 TDI na Pieburgu. Wystrojony na 184hp/424nm
Wnętrze:
Poliftowa deska i boczki
2x ele szyby i lusterka
Kierownica S4 B5
Sprawna, manualna klimatyzacja
Dodatkowe zegary
Zegar doładowania w kratce nawiewu
Wyświetlacz temperatury zewnętrznej w liczniku
Short Shifter
Wprowadzone modyfikacje pod maską przez poprzedniego właściciela:
*Zrobiony remont góry silnika
*Założony wałek SDI
*Zmienione wtryski na nowe 230'tki
*Zmieniona pompa z ori na tzw 11 z falą od renówki
*Sprzęgło sportowe obite kevlarem by Makland
*Turbo zmienione z ori T15 na GT1852v z nowym rdzeniem by Filip
*Dołożony Fmic 550x180x65 z orurowaniem na kolankach fmic, do turbo silikon firmy D1Spec z redukcja pod ori filtr powietrza, filtr powietrza ma zrobiony dodatkowy otwór w obudowie
*Zrobiona wolna odma z Oil Catch Tank
*Mocowanie od alternatora zregenerowane
*Swap na hamulce wentylowane 280mm
*Regulator tylnej belki zastąpiony pod kątem zawieszenia gwintowanego
*Układ wydechowy od DP po końcowy tłumik jest przelot, na końcu nowy tłumik Rm Motors RM13.
*Rozpórka aluminiowa na przednie kielichy
*Nowy aku AutoPart Galaxy Gold z obudową.
*Dołożony spoiler od Competition
*Lampy przód hella z malowanymi środkami
*Pas holowniczy ori Sparko
*Zmieniony przedni zderzak od Coupe, odpowiednio docięty by zmieścić orurowanie IC i plaster miodu zamiast kratek
*zmieniony grill RS style
*halogeny malowane od środka na czarno
*dokładka do zderzaka z cupry
Zmiany dokonane przeze mnie:
-KIT obniżający MTS 60/40mm ( ale tył też musi wlecieć -60 ponieważ siedzi zbyt wysoko)
-Alufelgi Borbet RST18 / 17" ET 35 8J 4x108
-Klocki hamulcowe przód
-Przewody elastyczne przód (były w tragicznym stanie)
-Miedziane łączniki przewodów elastycznych przód
-Dwa razy stalowy przewód wtrysku sterującego
-Zmienione przewody od przelewów
-Zmienione przewody paliwowe od filtra paliwa
-Dokupione tylne mocowanie pompy wytryskowej, ponieważ go nie było.
-Wahacze i sworznie
-Serwis olejowy z Valvo 5w50 w roli głównej
-Trochę ogarnięte wiązki elektryczne (był mega makaron)
-Ściągnięta większość naklejek
-Odkręcona kula haka
W planach mam:
-Zrobienie rozrządu
-Zrobienie do porządku tylnych hamulców
-Wymiana lewego wew. przegubu
-Wrzucenie poliuretanów na całe zawieszenie
-Ogarnięcie budy lakierniczo (l.p błotnik do wymiany i z p.t błotnika schodzi klar)
-Wymiana zderzaka tylnego na coś ciekawego
-Wymiana tylnych lamp na jakieś blacki
-Na przód wlecą zespolaki
-Zmiana radyjka na jakieś z BT
Jeżeli wszystko będzie się dobrze układać, auto dostanie pewnie Swap Quattro i będziemy lecieć z mocą do góry.
Dawno nie było żadnych up'ów, jednak bardzo mało się działo z 90-tką. Myślałem w zeszłym roku, że nadszedł czas na jej emeryturę. Jednak dzielnie musiała służyć mi do zeszłego miesiąca ale o tym później...
Przez cały ten okres naszej nieobecności na forum nie zdarzyło się nic spektakularnego ...
Babcia bez żadnych awarii dzielnie woziła mnie jako jedyne daily.
Zmieniłem jej przednie głośniki na ori Nokii, w końcu zaczęło to znośnie grać.
W prezencie od naszego forumowicza, w zasadzie za pomoc w sprzedaży pięknego avanta dostałem prześliczną drewnianą gałeczkę. Serdecznie Cię pozdrawiam kolego Luki
Następnie udało mi się dorwać lampy USA w dużo lepszym stanie niż moje, za śmieszne pieniążki.
A po jakimś tygodniu, czy dwóch pojechałem po tylny zderzak USA z tego samego samochodu! Szkoda, że jedna z nielicznych w kraju 90 B4 poszła na części. Jednak dzięki temu udało mi się dorwać zderzak w kolorze i dość znośnym stanie.
Teraz już wiem, jak dużo elementów układanki brakowało do założenia tego zderzaka który leżakuje u mnie w piwnicy od półtora roku.
No i przy 90-tce to w zasadzie na tyle, aktualnie stoi sobie i czeka na sensowne dopieszczenie. Pewnie minie jeszcze jakieś pół roku zanim zabiorę się do tego.
Całkiem niedawno zakupiłem dość fajne daily, które możecie znać z fanpage Audi 80 1.9TDI by Lelo. Kupiona za sensowne pieniążki, maszyna z dość mocno podkręconą mocą. Jeździ bardzo przyjemnie i z daleka jakoś nawet wygląda
Jest to sedan z 94 roku standardowo 1.9 TDI na Pieburgu. Wystrojony na 184hp/424nm
Wnętrze:
Poliftowa deska i boczki
2x ele szyby i lusterka
Kierownica S4 B5
Sprawna, manualna klimatyzacja
Dodatkowe zegary
Zegar doładowania w kratce nawiewu
Wyświetlacz temperatury zewnętrznej w liczniku
Short Shifter
Wprowadzone modyfikacje pod maską przez poprzedniego właściciela:
*Zrobiony remont góry silnika
*Założony wałek SDI
*Zmienione wtryski na nowe 230'tki
*Zmieniona pompa z ori na tzw 11 z falą od renówki
*Sprzęgło sportowe obite kevlarem by Makland
*Turbo zmienione z ori T15 na GT1852v z nowym rdzeniem by Filip
*Dołożony Fmic 550x180x65 z orurowaniem na kolankach fmic, do turbo silikon firmy D1Spec z redukcja pod ori filtr powietrza, filtr powietrza ma zrobiony dodatkowy otwór w obudowie
*Zrobiona wolna odma z Oil Catch Tank
*Mocowanie od alternatora zregenerowane
*Swap na hamulce wentylowane 280mm
*Regulator tylnej belki zastąpiony pod kątem zawieszenia gwintowanego
*Układ wydechowy od DP po końcowy tłumik jest przelot, na końcu nowy tłumik Rm Motors RM13.
*Rozpórka aluminiowa na przednie kielichy
*Nowy aku AutoPart Galaxy Gold z obudową.
*Dołożony spoiler od Competition
*Lampy przód hella z malowanymi środkami
*Pas holowniczy ori Sparko
*Zmieniony przedni zderzak od Coupe, odpowiednio docięty by zmieścić orurowanie IC i plaster miodu zamiast kratek
*zmieniony grill RS style
*halogeny malowane od środka na czarno
*dokładka do zderzaka z cupry
Zmiany dokonane przeze mnie:
-KIT obniżający MTS 60/40mm ( ale tył też musi wlecieć -60 ponieważ siedzi zbyt wysoko)
-Alufelgi Borbet RST18 / 17" ET 35 8J 4x108
-Klocki hamulcowe przód
-Przewody elastyczne przód (były w tragicznym stanie)
-Miedziane łączniki przewodów elastycznych przód
-Dwa razy stalowy przewód wtrysku sterującego
-Zmienione przewody od przelewów
-Zmienione przewody paliwowe od filtra paliwa
-Dokupione tylne mocowanie pompy wytryskowej, ponieważ go nie było.
-Wahacze i sworznie
-Serwis olejowy z Valvo 5w50 w roli głównej
-Trochę ogarnięte wiązki elektryczne (był mega makaron)
-Ściągnięta większość naklejek
-Odkręcona kula haka
W planach mam:
-Zrobienie rozrządu
-Zrobienie do porządku tylnych hamulców
-Wymiana lewego wew. przegubu
-Wrzucenie poliuretanów na całe zawieszenie
-Ogarnięcie budy lakierniczo (l.p błotnik do wymiany i z p.t błotnika schodzi klar)
-Wymiana zderzaka tylnego na coś ciekawego
-Wymiana tylnych lamp na jakieś blacki
-Na przód wlecą zespolaki
-Zmiana radyjka na jakieś z BT
Jeżeli wszystko będzie się dobrze układać, auto dostanie pewnie Swap Quattro i będziemy lecieć z mocą do góry.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Audi 90 B4 CS by Kolorowy
Cieszę się , że fura Marcina trafiła w dobre ręce i dalej będzie rozwijać się projekt.
- RaKo
- Forum Audi 80
- Posty: 674
- Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Kraśnik
Re: Audi 90 B4 CS by Kolorowy
*Regulator tylnej belki zastąpiony pod kątem zawieszenia gwintowanego
Możesz to wyjaśnić? Bo mam gwint u siebie i mnie to zaciekawiło.
Możesz to wyjaśnić? Bo mam gwint u siebie i mnie to zaciekawiło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 lis 2021, 09:15
- Imię: Marcin
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 PS
Re: Audi 90 B4 CS by Kolorowy
Znam to auto, należało do wujka, garażowany cały czas więcej stał niż jeździł, w garażu chyba jeszcze leży oryginalny licznik w milach, stan licznika oryginalny nic nie kręcone. Sprowadzony z Kanady w 95 .Tremor@op.pl napisz .