jakiś czas temu jadąc Autobahnem powyżej prędkości 170km/h nagle zaczęło poszarpywać autem.
Tak jakby na kilkadziesiąt milisekund wyłączał zapłon i włączał. Ostatnio zaczęło się to dziać coraz częściej,
a teraz dzieje się tak przy niższych prędkościach. Aktualnie maksymalna prędkość jaką mogę rozwinąć
to około 140km/h i koniec. Dzisiaj robiłem logi i od 1500rpm do 3000rpm wstaje
tak jak MUNIOR nakazał w ECU, a od 3000rpm zaczyna się szarpanie i odczuwalnie traci moc,
tak jakby rozłożył jakiś mały spadochron za samochodem. Normalnie nie pisałbym tego tematu
bo po logach widać, że dostaje przeładowania, ale bardziej mnie martwi ostatnia sytuacja, gdzie rano
odpaliłem auto od strzała, po jakiś 7km zrobiłem przystanek na dosłownie 2 minuty, wsiadam a auto nie chce
odpalić, kręciło w nieskończoność. Musiałem cofnąć kluczyk i spróbować ponownie to dopiero odpaliło po jakiś 4 sekundach.
Błędy jakie spotkałem:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to Plus - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
17-10 - Control Difference - Intermittent
A tutaj logi grupy 11(jeszcze grupa 0 i 3): http://vaglogi.pl/log-000_011_003_7kSOGmq.html
Bardzo proszę o pomoc.
