Witam.
koledzy mam takie pytanko , tuleje sanek trzeba wprasować od góry czy od dołu???
Sanki zawieszenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 148
- Rejestracja: 29 sty 2013, 20:13
- Lokalizacja: Tarnów małopolska
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Sanki zawieszenia.
Przód od dołu , tył od góry.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: Sanki zawieszenia.
Do tego są dwie różne pary, tak jak tutaj:
Te po lewej idą na przód i są wciskane od dołu, te z widoczną metalową tuleją są na tył i od góry - na zdjęciu te drugie są odwrócone górą do dołu z tego co widzę.
Jeszcze na tył czasami szły takie:
Z tego co się dowiedziałem to była wersja na lepsze drogi, pod wygodniejszą jazdę, niestety może być duży problem z ich montażem.
Te po lewej idą na przód i są wciskane od dołu, te z widoczną metalową tuleją są na tył i od góry - na zdjęciu te drugie są odwrócone górą do dołu z tego co widzę.
Jeszcze na tył czasami szły takie:
Z tego co się dowiedziałem to była wersja na lepsze drogi, pod wygodniejszą jazdę, niestety może być duży problem z ich montażem.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Sanki zawieszenia.
W poprzednim avancie miałem takie jak te z foto SWAG , nie było problemu z montażem , wystarczy posmarować smarem silikonowym czy też wazeliną , silikon w spray a nawet zwykłe mydło w płynie.
Przygotowuje do obecnego avanta sanki , wahacze , stabilizator i zawiozę do piaskowania i malowania proszkowego i wrzucam komplet poliuretanów MPBS na przód wraz z tulejkami drążków kierowniczych , oraz sworznie wahacza i końcówki drążków ze śrubami rzymskimi
Przygotowuje do obecnego avanta sanki , wahacze , stabilizator i zawiozę do piaskowania i malowania proszkowego i wrzucam komplet poliuretanów MPBS na przód wraz z tulejkami drążków kierowniczych , oraz sworznie wahacza i końcówki drążków ze śrubami rzymskimi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: Sanki zawieszenia.
Tak trochę rozwijając kwestię.
Jak mi napisałeś teraz o tych w pełni gumowych SWAG, że daje radę je wprasować to się nad nimi zastanawiam. Wszak powinno choć trochę ciszej jeździć od tych guma-metal.
Jak mi napisałeś teraz o tych w pełni gumowych SWAG, że daje radę je wprasować to się nad nimi zastanawiam. Wszak powinno choć trochę ciszej jeździć od tych guma-metal.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Sanki zawieszenia.
Nie pamietam czy je smarowałem środkiem do opon od Shiny garage black2black , żeby bardziej miękka guma była , a do montażu w sankach to wysmarowałem jeszcze smarem silikonowym z saszetek od Olkusza , bo prosiłem żeby mi wtedy dali trochę więcej tego smaru. Najważniejsze , to aby kołnierz nie uszkodził się.