Witam,
problem dotyczy auta kolegi, które dostał po starszym bracie.
Audi B4 ABK z 1992 roku z LPG II generacji.. Zaczynając od początku, auto kiedyś kiedyś miało wystrzał gazu, po tym przepływomierz został naprawiony. Jakieś 2 lata temu miał zmieniane kable, świece itp. Ale do sedna:
Audi ma obecie odpięta wtyczkę od regulatora biegu jałowego- dlatego że strasznie długo schodzi z obrotów na PB a na LPG zawieszaja sie na 2500 obr.,. Więc regulator jest odpięty, obroty na PB są w porządku, natomiast na LPG gdy się nagrzeje to strasznie kuleje. Nieszczelności raczej nigdzie nie ma, sprawdzone wzrokowo, plakiem itp. Pozatym na LPG auto jezdzi dobrze, ma moc, spalanie w cyklu mieszanym 11-12 LPG. Na vagu brak błędów.
Czy gazownicy wyregulują te wolne obr czy trzeba zacząć od czegoś innego?
[b4 2.0 ABK+ lpg] na jałowych faluje, czasem gaśnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 91
- Rejestracja: 27 paź 2018, 18:43
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Podkarpackie
Re:[b4 2.0 ABK+ lpg] na jałowych faluje, czasem gaśnie
Zrobiliśmy tak jak jest w mojej A80 i już jest ok.
A więc dorwaliśmy klapkową przepływkę z 1Z, przełożyliśmy potencjometr z ori ABK, przestawiając delikatnie linie ścieżek i po regulacji sprężyny vagiem auto chodzi jak zegarek na PB i LPG.
Dziękuje wszystkim za rady.
A więc dorwaliśmy klapkową przepływkę z 1Z, przełożyliśmy potencjometr z ori ABK, przestawiając delikatnie linie ścieżek i po regulacji sprężyny vagiem auto chodzi jak zegarek na PB i LPG.
Dziękuje wszystkim za rady.