Po kilkunastu latach czas zabrać się za moją staruszkę Audi 80 b2 GL 1.6 55kw 82r.
Audi po dziadku który ma je od 2008r prawdopodobnie zakupione od 1 właściciela u dojcza.
Żeby nie było tak pięknie dziadek jest magikiem od wszystkiego i lubi eksperymentować. Kiedyś stwierdził że audi za dużo pali PB 95


Auto ogólnie stało z 10lat robiło symboliczne przebiegi teraz ma 190tysi. z czego może jakieś 10było na LPG.
Dziadek już nie jeździ autem bo ma prawie 90lat i ledwo co widzi a ja lubię stare klimatyczne auta i od zawsze chciałem to Audi odrestaurować co też obiecałem mojej babci która niestety w tym roku zmarła a słowny ze mnie człowiek to też biorę się do pracy.
Zaczynam pomału robić mechanikę którą chce przywrócić w jak największym stopniu do oryginału.
Posiadam książkę sam naprawiam H.R.Etzold i staram się według jej wskazówek odnawiać audi.
Niestety mam mało czasu i pokusiło mnie dać audi do "mechaników" by wszystko sprawdzili i wyregulowali.
LPG oczywiście znikło niestety nie wiem w jakim stopniu dziadek pomodził elektrykę i gaźnik itp...
"mechanicy" tylko z nazwy skasowali mnie jak za zboże i w sumie nic nie zrobili bo jak oddałem auto tak je dostałem jedynie $ mi ubyło.
Auto faluje na obrotach i trzyma ciągle 2tys obrotów.
Czasami zejdzie do 1500 lecz zaraz gśnie.
Gaźnik 1B3( na aucie jest wybite pierburg 1b) 049129017N
Aktualnie chce dojść gdzie mają być podłączone podciśnienia bo "mechanicy" wszystko zaślepili.
FOT NR 1
NR 1 gdzie ma być podłączony bo według książki regulator temperatury powietrza ( nie wiem gdzie to jest i jak wygląda)
NR 2 podłączenie do zbiorniczka podciśnienia i siłownika podciśnienia ( jest dobrze podlączone z trójnikiem?)
NR 3 książka mówi czarna końcówka w stronę gaźnika a dalej gdzie?
FOT NR 2
NR 1 do węża podciśnienia wspomagania hamulców (czyli ten trójnik od grubego wężyka który wychodzi od wspomagania gdzie też jest economizer podłączony?)
NR 2 mosiężna rurka wężyk do siłownika podciśnienia sterujący dolotem ciepłego powietrza do gaźnika
FOT NR 3
NR 1 od czego jest to podciśnienie? Podłączone jest do gaźnika a w książce nie mogę tego odszukać...
FOT NR 4
Nie patrzcie na elektrykę wiem że jest poryte

NR 1 trójnik wspomagania hamulców ?
NR 2 wąż płynu chłodniczego ma iść pezpośrednio do pompy wody czy ma być trójnik i rozgałęzienie do ogrzewania kabiny? (książka ma dziwnie urwane rzutowanie tych węży i nie wiem co jak połączyć)
NR 3 Czy na tym wężu ma być czujnik remperatury regulatora rozruchowego?
NR 4 czujnik wskaźnika temperatury czy on ma być w tym miejscy czy też może być w miejscy NR 5 (NR 5 według książki korek zamykający ale znalazłem też że w tym miejscy że jest czujnik temperatury i nie wiem co z tym zrobić bo mój NR 4 i tak jest urwany)
Szukałem informacji na forum ale nie wiem czy źle wyszukuję czy mam dwie lewe

Jeśli coś nie jasno opisałem to sorki postaram się to ewentualnie skorygować.
Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.
jeśli ktoś z okolic poznania ma kogoś zaufanego i ogarniętego chętnie bym to podstawił komuś ale po ostatnich popisach mechaników boję się komukolwiek to dawać do zrobienia.
Pozdrawiam.
