[b4 all] wymiana przewodów paliwowych
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 sie 2021, 21:30
- Imię: Kuba
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 AAZ
Re: [b4 all] wymiana przewodów paliwowych
Mam pytanie, nadszedł czas aby i u mnie wymienić przewody paliwowe, tylko myślę nad tą gumą w oplocie stalowym dla wzmocnenia, czy potrzebował będę jeszcze jakieś końcówki aby podłączyć je do baku i filtru?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [b4 all] wymiana przewodów paliwowych
na filtrze paliwa i na wyjściu ze zbiornika masz zakute oczka bajno. możesz zakucie ostrożnie obciąć i nowe przewody dać na opaskach albo szukać kto zakuje ci tak nietypowe przewody.
EDIT a jak to diesel to chyba bajno jest na zbiorku chyba na na filtrze normalnie nakładane na króćce.
EDIT a jak to diesel to chyba bajno jest na zbiorku chyba na na filtrze normalnie nakładane na króćce.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2021, 11:06 przez maciek889, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [b4 all] wymiana przewodów paliwowych
Jeżeli tylko gumowe przewody chcesz wymienić , to kup przewody GATES 6 mm na powrót i 8 mm na zasilanie , opaski mini sgb , jeśli masz tam przezroczyste przewody paliwowe , to zostaw je , jak masz dużo pęcherzy powietrza w przewodach , to od razu zmiana filtra paliwa na PP 838 lub 838/1 , ewentualnie jak chcesz bawić się z elektryką , to zmiana na filtr z podgrzewaczem elektrycznym.
Re: [b4 all] wymiana przewodów paliwowych
Zgadzam się jak najbardziej z opiniami powyżej, ja próbowałem wspierać polski przemysł gumowy i skończyło się węzykiem ale ropy za mną, wstyd i problem.
Także uważam przezroczyste przewody paliwowe za dobre rozwiązanie, moje mają x lat i nie łamią sie, a mam on line wgląd w szczelność układu paliwowegp
kurde teraz widzę że to temat sprzed miesiąca..
Także uważam przezroczyste przewody paliwowe za dobre rozwiązanie, moje mają x lat i nie łamią sie, a mam on line wgląd w szczelność układu paliwowegp
kurde teraz widzę że to temat sprzed miesiąca..
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [b4 all] wymiana przewodów paliwowych
Tylko Gates sprawdza się , kolega kiedyś kupił Fagumit na przelewy wtryskiwaczy i w zime zmienialiśmy na aucie , pękały od razu i znów tłusto było od ropy.
Re: [b4 all] wymiana przewodów paliwowych
Mnie Fagumit właśnie na wężyki przelewaczy skusił retro wyglądem- czarny szmaciany oplot, prawie ori. Wytrzymał tydzień:)
Marcin
Marcin
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: [b4 all] wymiana przewodów paliwowych
Bierz Gates , ale bez tego oplotu , to wtedy jest wzmacniany. Bo jak masz ten oplot , to jest cienka guma bez zbrojenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 07 paź 2021, 20:25
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.6 CY
Re: [b4 all] wymiana przewodów paliwowych
Czyli Panowie jak bym chciał wymienić na gumowy wzmacniany to jaka średnicę? I jak mocować przy silniku?