
Wiem wiem tych tematów wiele ale nie znalazłem odpowiedzi co mnie interesuje

Jak wiadomo poduchy występowały w rozmiarze 37mm oraz 41mm jedne B3 drugie B4 no właśnie ale skąd te różnice? Czy przyczyną leżała w rozmiarze koła 14"?
Jak to jest z tym luzem kolumny góra dół po podniesieniu auta? Pamiętam że jak montowałem org BOGE 37mm to nie występował luz z tego co pamiętam. Później szukałem przyczyn stukania (później okazały się tulejki na drazkach kierowniczych) i zamontowałem Lemfordery od B3 41mm (na suwmiarce pokazuje 43mm) ale przy max skręconych kołach talerzyk dotykał kielicha i zakupiłem nowe BOGE na których zrobiłem ok 50 000km po mega dziurawych drogach bo takie wtedy miałem dojazdy do pracy. Ostatnio przy wymienie kół na zimowe złapałem na podniesionym aucie i od pasażera jest wyczuwalnie dużo dużo większy luz kolumny niż od strony kierowcy a właśnie stukanie na nierównościach słyszę od pasażera.
W zapasach znalazłem te pierwsze BOGE na których pojeździłem ok. rok czasu jedna ma 35.5mm druga 36.7mm, zaś te B3 mają po 43mm używane z tego co pamiętam były może z 3tyg.
I teraz pytanie czy wrzucić od pasażera te jedna lepsza (36.7mm) czy B3 i podłożyć jakąś podkładkę między nakrętka rowkowa a talerzyk aby nie obcierało przy skręconych kołach.
I pytanie kolejne jeśli dam te wyższe poduszki czy zmieni mi się kat pochylenia koła w jakimś stopniu?