Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Wymiana stacyjki

ODPOWIEDZ
reditodie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 19 paź 2020, 23:00
Imię: Grzegorz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT+lpg

Wymiana stacyjki

Post autor: reditodie » 12 lis 2021, 14:42

Panowie mam sprawę, jakiś debil próbował ukraść mi babcię. Samochodu nie zabrał ale zniszczył stacyjkę. Mogę włożyć kluczyk, auto odpala ale po chwili gaśnie co jest dla mnie trochę dziwne ale ja jestem laik dlatego pytam tutaj. Jaka jest droga do naprawy tej "usterki"? Kupić całą stacyjkę ori używaną? Dam radę samemu wymienić lub ile może kosztować taka usługa ? Auto to zwykłe daily którego i tak miałem zamiar się pozbyć w marcu, może do tego czasu po prostu odpalać śrubokrętem z kostki ? Coś czytałem że w ten sposób może popalić się instalacja. Dzięki za wszelki odzew 5!

download/file.php?mode=view&id=833
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Re: Wymiana stacyjki

Post autor: maciek889 » 12 lis 2021, 15:22

Z którego roku masz samochód i czy zapala się albo moga pomarańczowa kontrolka na desce? Bo może fabryczne immo blokuje odpalanie a właściwie gasi silnik po sekundzie bo tak działa fabryczne. Aby całą obudowę stacyjki wymienić to trzeba odkręcić kierownicę, przełączniki zespolone deskę z boku. Albo można wywiercić otwór w obudowie którą masz w samochodzie i wymienić samą wkładkę stacyjki. Od odpalania śrubokrętem nic się nie powinno stać bo kostka stacyjki jest dobrze oddzielona od części mechanicznej.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.