Witam. Poszukuję klasyka. Audi 80 B4 to był mój pierwszy samochód, więc wybór jest dość oczywisty. Nie ukrywam, że chciałbym mieć podstawowe udogodnienia jak klima i elektryczne szyby. Niemniej jednak, chciałbym zapytać co sądzicie o tych egzemplarzach, a może macie coś innego do polecenia.
1. https://www.komfort-trans.pl/audi-80-2-0e-automatik
2. https://www.olx.pl/d/oferta/audi-80-b4- ... derIndex=6
Szukam Audi 80 B4
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Re: Szukam Audi 80 B4
Patrząc na to jakie ceny ludzie wypuszczają zaczynam się zastanawiac ile musiałbym wołać za swoje... Za 30k pln to już można szarpać Audi Coupe Quattro. Szukaj w realnym budżecie - za 2,0 ABK maks 10k w stanie bdb.
Re: Szukam Audi 80 B4
Jak patrzę po ogłoszeniach to powiem szczerze że 80% to gruzy, reszta jest raczej słaba. Zależy mi żeby mieć 4 drzwi, klime, szyby w prądzie i bardzo dobry stan, zwłaszcza blacharski.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: Szukam Audi 80 B4
Dlatego dużo cierpliwości, szczególnie na naszym rynku.
W Niemczech niestety trzeba się raczej bardzo spieszyć i jak tylko się ukazuje ogłoszenie to działać, takie nowsze 8L poliftowe 1.6 u nas w rodzinie ktoś kupował 1,5 roku, w tym w kraju ok. 8-12 miesięcy. Auta dosłownie potrafiły znikać w ciągu minut.
Dodano po 8 minutach 6 sekundach:
Alternatywnie jak masz warunki to klasycznie mniejsza kwota = mniejsze kryteria jak najładniejszy lakier i blacha, w miarę przyzwoitym stanie technicznym i sobie go ogarniać na spokojnie.
Najbardziej właśnie boli w tym aucie robota blacharska, kiedyś na widok progu do wymiany może bym zdyskwalifikował takie auto, ale czas leci, wieczne to nie jest i teraz nieco odpuściłbym - oczywiście tu o cenie to bym dyskutował w naprawdę symbolicznych wartościach, absolutnie się nie zgadzam na cenę za coś takiego nawet za ciut mniej niż w miarę standardowym pieniądzu, jak to już nieraz to na forum widziałem.
W Niemczech niestety trzeba się raczej bardzo spieszyć i jak tylko się ukazuje ogłoszenie to działać, takie nowsze 8L poliftowe 1.6 u nas w rodzinie ktoś kupował 1,5 roku, w tym w kraju ok. 8-12 miesięcy. Auta dosłownie potrafiły znikać w ciągu minut.
Dodano po 8 minutach 6 sekundach:
Alternatywnie jak masz warunki to klasycznie mniejsza kwota = mniejsze kryteria jak najładniejszy lakier i blacha, w miarę przyzwoitym stanie technicznym i sobie go ogarniać na spokojnie.
Najbardziej właśnie boli w tym aucie robota blacharska, kiedyś na widok progu do wymiany może bym zdyskwalifikował takie auto, ale czas leci, wieczne to nie jest i teraz nieco odpuściłbym - oczywiście tu o cenie to bym dyskutował w naprawdę symbolicznych wartościach, absolutnie się nie zgadzam na cenę za coś takiego nawet za ciut mniej niż w miarę standardowym pieniądzu, jak to już nieraz to na forum widziałem.
Re: Szukam Audi 80 B4
Podłoga w 80 B4 jest w ocynku? Co koroduje w tych modelach, jak one ogólnie się trzymają po latach jeśli chodzi o korozję?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: Szukam Audi 80 B4
Okolice osi tył i pod nadkolami, przy kolumnach przednich zakamarki i troszkę wnęki, blacha podłużnicy przy przewodach hamulcowych, może też delikatnie kropkowač rdzą w progach nad samymi spływkami pod drzwiami przód. Szczególnie pod plastikami tylnymi robi się czasami już źle i pomału dziurawo.
Z zewnątrz doły drzwi, doły słupków C, ranty przy kołach tył, błotniki przód i klapa w Avancie.
Lista długa, ale tak naprawdę najgroźniej wyglądały te nadkola tylne i obszar pod wlewem paliwa po stronie nadkola. Wiadomo - przejrzy się to wszystko i ogarnie kompleksowo, to spokój na sporo czasu.
Z zawieszenia głównie belka tylna i oczywiście komplet 4 kolumn, czasem lekki nalot również z przodu
Dodano po 8 minutach 7 sekundach:
Co do podłogi to ocynk, widać jak reaguje kiedy zerwie fragment konserwacji.
W tych autach też robotę robi sama jakość blachy - od purchla do dziury ma się niemało czasu, ale i tak nie warto odkładać napraw w czasie.
Z zewnątrz doły drzwi, doły słupków C, ranty przy kołach tył, błotniki przód i klapa w Avancie.
Lista długa, ale tak naprawdę najgroźniej wyglądały te nadkola tylne i obszar pod wlewem paliwa po stronie nadkola. Wiadomo - przejrzy się to wszystko i ogarnie kompleksowo, to spokój na sporo czasu.
Z zawieszenia głównie belka tylna i oczywiście komplet 4 kolumn, czasem lekki nalot również z przodu
Dodano po 8 minutach 7 sekundach:
Co do podłogi to ocynk, widać jak reaguje kiedy zerwie fragment konserwacji.
W tych autach też robotę robi sama jakość blachy - od purchla do dziury ma się niemało czasu, ale i tak nie warto odkładać napraw w czasie.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Szukam Audi 80 B4
Tylne kolumny sa trwałe , gorzej z przednimi bo ten gwint słaby , albo pod gwintem koroduje , przednie kolumny oddawać od razu do piaskowania i malowania proszkowego , chyba , że ktoś chce , to dodatkowo ocynk. Belka też lubi mieć wykwity rudej. Wszystko kwestia budżetu i podejscia co do auta i planów z nim związanych.