Witam Rozgrzebałem samochód, wiem co go boli i mam kilka pytań
Na wstępie chciałem zaznaczyć, że przejrzałem 126 stron z forum :lol: i nie znalazłem...
1. Padł zasobnik ciśnieniowy (umieszczony obok pompy paliwa pod prawym nadkolem) poszukując nowej części usłyszałem: "wycofane ze sprzedaży". Tutaj pojawia się problem, gdzie mogę to dostać. Myślałem, czy nie zamienić go uniwersalnym zaworem przeciw zwrotnym, jednak znalazłem jedynie max 2 bary, jak się to ma do ciśnienia w instalacji wtryskowej, w której jest około 5 i ciśnienia pompy paliwa (6bar).
2. Znalazłem niewielkie pęknięcie w kołnierzu łączącym kolektor ssący z przepływomierzem. Koszt nowej to 300zł Czy można to skleić, pewnie tak, pytanie czym?
Z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi
Nazywaj proszę poprawnie tematy.
[80B3 2.0 AAD]Zdiagnozowany problem, poszukuję rozwiązania
[80B3 2.0 AAD]Zdiagnozowany problem, poszukuję rozwiązania
Ostatnio zmieniony 15 paź 2009, 18:46 przez szmigial, łącznie zmieniany 2 razy.
Jest on wymontowany i za równo w jedną jak i w drugą stronę mogę go spokojnie przedmuchać :lol: Pomysł zrodził się, że nagle silnik, gdy postoi kilka godzin, muszę kilka razy(kilkadziesiąt ) przekręcać stacyjkę, żeby doszło paliwo :-|
[ Dodano: 2009-10-20, 17:02 ]
Niestety nikt mi nie pomógł. Jednak z lekturą i zaparciem udało się mi samodzielnie rozwiązać problem . Podzielę się uwagami, może komuś się przyda Gumę od podciśnienia, skleiłem przy pomocy plastra i silikonu (na przemian silikon, plaster) na koniec pokleiłem to zwykłą taśmą izolacyjną - efekt bdb, świetnie trzyma. Odnośnie zaworu - zastąpiłem go zwykłym zaworkiem zwrotnym (za 30 zł) - funguje .
Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-10-20, 17:02 ]
Niestety nikt mi nie pomógł. Jednak z lekturą i zaparciem udało się mi samodzielnie rozwiązać problem . Podzielę się uwagami, może komuś się przyda Gumę od podciśnienia, skleiłem przy pomocy plastra i silikonu (na przemian silikon, plaster) na koniec pokleiłem to zwykłą taśmą izolacyjną - efekt bdb, świetnie trzyma. Odnośnie zaworu - zastąpiłem go zwykłym zaworkiem zwrotnym (za 30 zł) - funguje .
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 19 paź 2017, 19:36
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.8 JN
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re:
Przypuszczam, że już się nie dowiem, bo minęło 13 lat... No ale muszę zapytać. Jaki zawór zwrotny zamontowałeś? Przerabiałeś jakoś wężyki czy znalazłeś w odpowiednich rozmiarach gwintów? Jeśli ktoś by mógł pomóc będę wdzięczny ...szmigial pisze: ↑15 paź 2009, 18:55Jest on wymontowany i za równo w jedną jak i w drugą stronę mogę go spokojnie przedmuchać :lol: Pomysł zrodził się, że nagle silnik, gdy postoi kilka godzin, muszę kilka razy(kilkadziesiąt ) przekręcać stacyjkę, żeby doszło paliwo :-|
[ Dodano: 2009-10-20, 17:02 ]
Niestety nikt mi nie pomógł. Jednak z lekturą i zaparciem udało się mi samodzielnie rozwiązać problem . Podzielę się uwagami, może komuś się przyda Gumę od podciśnienia, skleiłem przy pomocy plastra i silikonu (na przemian silikon, plaster) na koniec pokleiłem to zwykłą taśmą izolacyjną - efekt bdb, świetnie trzyma. Odnośnie zaworu - zastąpiłem go zwykłym zaworkiem zwrotnym (za 30 zł) - funguje .
Pozdrawiam