Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
- Imię: Grzegorz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Łabowa
Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
Proszę o pomoc i pewnie dostanę ochrzan dodaje post który pewnie się pojawił . Otóż problem jest taki gdy odpalę samachod po nocy na lpg samochod dostaje obrotow a pozniej gdy dodaję gazu czuć jakby się dławił słychać strzelanie w tłumiku oraz pyakanie jakiegoś przekażnika pod kierownica , gdy dostanie temperatury wszystko przestaję . Lpg 1 generacji . Co może być przyczyną jakichs przekażnik monowtrysk . Proszę o pomoc .
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
A pod kompa podepnij i sprawdź temperatury , przyczyna czasem może być banalna i może to być niebieski czujnik temperatury.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
- Imię: Grzegorz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Łabowa
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
Wymieniany w tamtym roku był
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
- Imię: Grzegorz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Łabowa
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
Dzisiaj podczas jazdy zaczał szarpać na lpg coś pstykalo pod kierownica na lpg co może być przyczyną?
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
Przyczyną jest brak dokładniejszej diagnozy. Pykanie pod kierownicą niewiele nam mówi.
Na benzynie chodzi dobrze?
Sprawdziłeś czy to nie cyka elektrozawór reduktora(który jest raczej często umieszczany obok zbiornika oleju wspomagania)
Jeśli to nie elektrozawór reduktora to może masz jakiś przekaznik wsadzony pod deską i coś nie łączy.
A więc zacznij od przesłuchania reduktora(Napisz jaki to jest firma model)
Potem najwyżej przejdź do odkręcenia tej dolnej pokrywy deski pod kierownicą, może tam coś ciekawego się dzieje
Na benzynie chodzi dobrze?
Sprawdziłeś czy to nie cyka elektrozawór reduktora(który jest raczej często umieszczany obok zbiornika oleju wspomagania)
Jeśli to nie elektrozawór reduktora to może masz jakiś przekaznik wsadzony pod deską i coś nie łączy.
A więc zacznij od przesłuchania reduktora(Napisz jaki to jest firma model)
Potem najwyżej przejdź do odkręcenia tej dolnej pokrywy deski pod kierownicą, może tam coś ciekawego się dzieje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
- Imię: Grzegorz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Łabowa
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
Czy niebieski czujnik ? Był wymieniony na febi
Dodano po 2 minutach 3 sekundach:
Albo czy jest jakichs przekaznik od sterowania lpg i benzyna pod kierownica oryginalny?
Dodano po 23 minutach 49 sekundach:
Dodano po 2 minutach 3 sekundach:
Albo czy jest jakichs przekaznik od sterowania lpg i benzyna pod kierownica oryginalny?
Dodano po 23 minutach 49 sekundach:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
Poza zrobieniem zdjęć, zastosuj się do moich zaleceń, które zaproponowałem. Jak silnik nie gaśnie i da się wyjść że samochodu to obadaj te dwa niebieskie elektrozawory przy reduktorze urządzeniem pomiarowym zwanym "słuch"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
A pstryka też na benzynie czy na benzynie w ogóle nie chodzi? Przełącznik masz 3 pozycyjny?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
- Imię: Grzegorz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Łabowa
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
Przełącznik 3 pozycjny na gazie sadze ze to coś z prądem lub cewka?
- Ven0n
- Forum Audi 80
- Posty: 266
- Rejestracja: 23 cze 2018, 12:22
- Imię: Kamil
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: ŚLUNSK
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
Oddaj do gazownika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 04 sie 2017, 17:10
- Imię: Grzegorz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT+lpg
- Lokalizacja: Łabowa
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
panowie znalazłem chyba problem z tego brązowego kabla od cewki było przebicie dlatego psikał w tłumik i miał nierówne obroty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: Problem z odpalonym zimnym silnikiem na lpg . AUDI 80 b4 2.0 Abt 90 km 66 kw
Jeszcze często bezpiecznik lubi zaśniedzieć na kablach tego typu instalacji lpg.