Witam
Usterka jak w tytule- rzadko spotykana, ale właśnie jak sądzę nastąpiła.
Styki impulsatora mam ciągle rozwarte, ten stan się nie zmienia pomimo kręcenia półosią. Impulsator nowy, dodatkowo sprawdzony w zapasowej skrzyni- tam ślicznie pracuje w rytmie open/closed z częstotliwością pięciu cykli na obrót:)
Już mnie boli otwarcie bocznej pokrywy skrzyni.
Skrzynia to dhl - poprzedni właściciel wymieniał.
Pomóżcie, proszę- jak wyciągnąć koszyk na którym osadzony jest przegub wewnętrzny?
Czy robi się to po prostu na siłę- czyli ze dwie breszki, lub śruby wkręcane w ten koszyk z zewnątrz i wypychające go?
Nie ma innych zabezpieczeń (impulsator oczywiście wyjmę)?
Nie połamię odlewu przy takiej technice?
Pozdrawiam Marcin
[80 1.9 TDI cabrio] uszkodzony/zsunięty pierścień impulsatora
Re: [80 1.9 TDI cabrio] uszkodzony/zsunięty pierścień impulsatora
Rozebrałem.
Ale zong ... nie mam pierścienia impulsatora, samo wcięcie na tulei..Skrzynia była kiedyś rozbierana.
A w zapasowej innego oznaczenia jest, ale na dwa wcięcia nie na jedno.
Nie łapię tego., tezy o indukowania się strumienia magnetycznego przez to wcięcie raczej odrzucam...
Idę się napić
Ale zong ... nie mam pierścienia impulsatora, samo wcięcie na tulei..Skrzynia była kiedyś rozbierana.
A w zapasowej innego oznaczenia jest, ale na dwa wcięcia nie na jedno.
Nie łapię tego., tezy o indukowania się strumienia magnetycznego przez to wcięcie raczej odrzucam...
Idę się napić
Re: [80 1.9 TDI cabrio] uszkodzony/zsunięty pierścień impulsatora
Prościej mi było założyć inną skrzynię niż znaleźć impulsator:)